Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Chans till lån med dessa förutsättningar?

Uppdatera gärna med Info :)
Hur mycket har du sökt om och hur ser din nuvarande ekonomiska situation ut :)

Jag uppdaterar så fort jag fått svar. :)
Sökte på 80,000 kr. Detta för att se om jag blir beviljad det och isåfall kan gå till tandläkarn och fixa mina väldigt dåliga tänder och betala av alla smålån. Blir jag beviljad mindre går allt till smålånen. Hoppas hoppas!!!
Min nuvarande ekonomiska situation är ohållbar då jag har massor med smålån och en månadskostnad på dessa som inte går att få ihop. :(

Jag uppdaterar så fort jag fått svar. :)
Sökte på 80,000 kr. Detta för att se om jag blir beviljad det och isåfall kan gå till tandläkarn och fixa mina väldigt dåliga tänder och betala av alla smålån. Blir jag beviljad mindre går allt till smålånen. Hoppas hoppas!!!
Min nuvarande ekonomiska situation är ohållbar då jag har massor med smålån och en månadskostnad på dessa som inte går att få ihop. :(
Hoppas hoppas :)

Fortfarande inte fått något. :(

Kontaktade Balanzia och frågade om mina möjligheter, men de hade precis lämnat avslag på min ansökan via Advisa p.g.a mina förfrågningar.

Fortfarande inte fått något. :(

Kontaktade Balanzia och frågade om mina möjligheter, men de hade precis lämnat avslag på min ansökan via Advisa p.g.a mina förfrågningar.
Hur många förfrågningar har du ?
17 st såg jag nu...

Uchs då har jag många kvar att bli av med innan jag kan söka :(

Hur många förfrågningar har du ?
17 st såg jag nu...

Uchs då har jag många kvar att bli av med innan jag kan söka :(

Ja :( De frågade om förfrågningarna via mejl, jag hade svar på frågan och att jag inte tagit något lån på någon av förfrågningarna. Men de bad mig avvakta ”någon månad” tills jag ansöker igen och att ”möjligheterna då kommer vara större”. Men inget konkret om hur många förfrågningar.
Har mejlat Brixo och CashBuddy med. Återkommer om det.

Hur många förfrågningar har du?
Hur ser din ekonomi ut för övrigt?

Ja :( De frågade om förfrågningarna via mejl, jag hade svar på frågan och att jag inte tagit något lån på någon av förfrågningarna. Men de bad mig avvakta ”någon månad” tills jag ansöker igen och att ”möjligheterna då kommer vara större”. Men inget konkret om hur många förfrågningar.
Har mejlat Brixo och CashBuddy med. Återkommer om det.

Hur många förfrågningar har du?
Hur ser din ekonomi ut för övrigt?

Jag har dragit på mig några till nyligen så jag är uppe i 21st nu och dem är utspridda över 1år nu framåt.
Så jag måste vänta ut dessa och det kommer bli ett låååångt år :(

Skulle vilja ha ett samlingslån för att få ner månadskostnaden
Ca 250.000 i blanco
7,1% men denna kommer stiga då inte vissa lån är registrerade än.

Jag har dragit på mig några till nyligen så jag är uppe i 21st nu och dem är utspridda över 1år nu framåt.
Så jag måste vänta ut dessa och det kommer bli ett låååångt år :(

Skulle vilja ha ett samlingslån för att få ner månadskostnaden
Ca 250.000 i blanco
7,1% men denna kommer stiga då inte vissa lån är registrerade än.

Åh, vad typiskt! :(
Jag har också mina rätt utspritt, det suger rent ut sagt!
När tog du din senaste uc?

Då har vi samma mål och kanske kan peppa varann iaf!

Ring dem och kolla så de skickat till alla banker, det hade de inte gjort på mig.

Åh, vad typiskt! :(
Jag har också mina rätt utspritt, det suger rent ut sagt!
När tog du din senaste uc?

Då har vi samma mål och kanske kan peppa varann iaf!

Jag skäms för att säga det men dem 4st senaste är bara från den här månaden . Dock försvinner 3st den här månaden också.
Sökte ett jävla skitlån men fick avslag och det var inte på många kronor...

Men om 1 år blir det nog att vänta om man ska få någorlunda ränta på ett samlingslån. Ska bara försöka hålla mig flytandes så länge utan att få anmärkningar eller ta på mig fler förfrågningar nu.
Hoppas på lite övertid så man får in lite extra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp