Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Chans till lån, ett lån på 150000kr?

Hej!

Vad tror ni om mina förutsättningar för att få ett lån på 150000kr?

Förutsättningar:

Uc risk 4%

1 betalningsanmärkning som försvinner om någon månad

1 lån hos balanzia på 50000kr tagit i maj iår.

Inkomst 327000kr

Underskott 22000kr

5 st förfrågningar från mars-augusti detta året. Tagna vid dels bankbyte, balanzia 2st, samt advisa och lendo när mitt uc betyg var 9,7%.

Skulle behöva ta ett lån för att samla mina sista inkassoärenden till ett.

Kan gå, du har ju ett helt ok UCbetyg.

Men jag skulle vänta ut anmärkningen, om det är möjligt? Det ger dig fler möjligheter att få ett ok erbjudande via Advisa eller Lendo.

Det är få aktörer som beviljar med anmärkning, oavsett betyg. Balanzia är ju en av dom.

Funderar på att försöka höja på balanzia. Tjänar betydligt mer detta året. Senaste 3 lönspecarna är på 40000,38000 och 37000kr innan skatt.

Ja, ring dom innan dom brukar kunna ge bra uppskattning om man kommer att beviljas!

Tycker du ska vänta en månad före du drar iväg en kreditupplysning

Pratat med balanzia nu och de var inte sugna på att låna ut pengar. Får vänta tills anmärkningen försvunnit och någon förfrågan är borta.

Pratat med balanzia nu och de var inte sugna på att låna ut pengar. Får vänta tills anmärkningen försvunnit och någon förfrågan är borta.

Dom verkar stramat åt rejält på sistone, vad var deras förklaring?

Ja dom är riktigt vidriga där, speciellt om du pratade med hon yngre tjejen. Dom är typ 3-4 som svarar i telefon alltid samma.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp