Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Chans för samlingslån?

Testa Lendo med medsökande, de accepterar anmärkningar både på dig och medsökande
Skulle inte gå efter detta tips. Lendo har några banker som kan låna ut trots betalningsanmärkning(ingen skuld hos kronofogden) men då snackar vi maxbelopp på typ 150k och räntor på minst 15%

Hej,

En fundering kring mina möjligheter till ett samlingslån på mindre belopp. Det är så att ett lån på 100k gått vidare till Inkasso och därmed står det en kredit mindre på minuc.
Finna det då möjlighet att fylla på utrymmet med ett nytt lån/samlingslån på 100k då krediten inte syns på minuc eftersom den är hos Inkasso?
Vilket lån är det som gått till inkasso? Vilken aktör ? Jag har Fairlo och den förstör hela min uc.

Ingen riktig input åt dig men dela gärna om du söker.

Jag kommer nämligen själv att söka i mitten av Juli med följande förutsättningar som liknar dina litegrann:

Inkomst: 420K (Dock kring 390K utan övertid)
Lån: 485K Blanco + 245K Blanco + 7/30K Kredit.
Förfrågningar: 4ff, senaste i April.

Inga anmärkningar, betyget just nu på 8.6% men ej uppdaterat efter avslutande av kredit på 27/30K samt 98/100K vilket förmodligen kommer förbättra betyget en hel del.

Hoppas kunna lägga om mitt 245K lån då den har hiskelig ränta på 15-16%.
Hur har det gått?

Hej,

En fundering kring mina möjligheter till ett samlingslån på mindre belopp. Det är så att ett lån på 100k gått vidare till Inkasso och därmed står det en kredit mindre på minuc.
Finna det då möjlighet att fylla på utrymmet med ett nytt lån/samlingslån på 100k då krediten inte syns på minuc eftersom den är hos Inkasso?
Hur har det gått?

Inväntar fortfarande uppdatering på betyget. En av krediterna är registrerad som avslutad men min största på 100K (Fairlo) har uppdaterats utan att visas som avslutad..

Får se när huvudsakliga uppdateringar kommer. En förfrågan går ut idag så får se hur läget ser ut senare i veckan.

Inväntar fortfarande uppdatering på betyget. En av krediterna är registrerad som avslutad men min största på 100K (Fairlo) har uppdaterats utan att visas som avslutad..

Får se när huvudsakliga uppdateringar kommer. En förfrågan går ut idag så får se hur läget ser ut senare i veckan.
Har Fairlo gått till inkasso och då försvunnit från uc?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp