Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Chans för lån ?

Finns det någon chans att man blir beviljad ett större lån typ 150k med nedan förutsättningar?

Uc inkomst 220k
3 synliga lån på uc totalt 200k
Fick Ett betalningsanmärkningar den 20200505 .
Uc score 15,6% .
4 uc-förfrågningar, tre försvinner i slutet av april .

Tror tyvärr att din anmärkning kommer att ställa till det. Du kan kanske få lån hos mindre bra banker men med ockerräntor så din situation antagligen kommer att försämras. Har du möjlighet att vänta så gör det

Tror tyvärr att din anmärkning kommer att ställa till det. Du kan kanske få lån hos mindre bra banker men med ockerräntor så din situation antagligen kommer att försämras. Har du möjlighet att vänta så gör det
Jag har tänkte ta lån i juli eller augusti, så bli det ingen ff av uc . Eller det spelar ingen roll bara för att jag har betalningsanmärkningar?

Väldigt få aktörer beviljar om man har anmärkning 3-4 på sin höjd.

Finns det någon chans att man blir beviljad ett större lån typ 150k med nedan förutsättningar?

Uc inkomst 220k
3 synliga lån på uc totalt 200k
Fick Ett betalningsanmärkningar den 20200505 .
Uc score 15,6% .
4 uc-förfrågningar, tre försvinner i slutet av april .
Vänta tills dina tre ff försvinner och efter 5 maj då din anmärkning blir ett ett år gammal kontakta Balanzia via mail med dina forutsättningar.Jag är övertygat att din uc score hamnar vid 10% eller bättre.När jag fick lån på 100k hos dem hade jag 3-4 anmärkningar och uc score under 10% eftersom dem sa ju till mig att dem acepterar score under 10%.Om dem inte acepterar detta då har du ingenting att förlöra och kan ansöka via advisa eller lendo.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp