- Meddelanden
- 2
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Hej! Jag är tämligen säker på att jag kommer kunna få bolåna med mina förutsättningar men i ett försök att stilla min oro så gör jag ett inlägg på detta eminenta forum.
Huset jag är spekulant på ligger i mindre ort i Norrland.
Jag är 27 år gammal, enstamstående och har inga barn.
Slutpriset kommer vara ca. 400k. Jag har sen innan 400k i blanco, ingen betalningsanmärkning och 4 blanka förfrågningar. Fast anställd sedan ett år på ett företag som går som tåget med god vinstmarginal. Min årsinkomt i år kommer landa på strax över 500k min lön netto är aldrig under 35k netto utslaget över året. Handpenning finns.
Kreditvärdigheten hos uc är det som jag oroar mig för, den ligger på 3.4%.
Visst borde det inte finnas några större hinder för mig att få bolån hos någon av de större bankerna med dessa förutsättningar?
Huset jag är spekulant på ligger i mindre ort i Norrland.
Jag är 27 år gammal, enstamstående och har inga barn.
Slutpriset kommer vara ca. 400k. Jag har sen innan 400k i blanco, ingen betalningsanmärkning och 4 blanka förfrågningar. Fast anställd sedan ett år på ett företag som går som tåget med god vinstmarginal. Min årsinkomt i år kommer landa på strax över 500k min lön netto är aldrig under 35k netto utslaget över året. Handpenning finns.
Kreditvärdigheten hos uc är det som jag oroar mig för, den ligger på 3.4%.
Visst borde det inte finnas några större hinder för mig att få bolån hos någon av de större bankerna med dessa förutsättningar?
Senast ändrad: