Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Chans att få samlingslån?

Vill du samla för att få ner månadskostnaden? Vad är räntorna och kostnaderna per månad? Utgå ifrån en rätt hög räntekostnad för samlingslånet.
Sedan tror jag det går att få ett samlingslån men viktigt är att förstå vad det kommer att kosta både lång- och kortsiktigt.
Månad kostnader är runt 10k lån som ferratum vivus credigo easycredit flexkonto är väldigt dyra.Utnyttjade betalning free månad hos ferratum har lån på 25k nu växte skulden till nästan 29k fick betala 2500 nu bara renta såna lån måste jag samla innan dem äter upp min ekonomi.Söka samling av lån kommer jag göra frågan är bara när,har läst några dagar här på olika situationer folk befinner sig jämfört min uc enligt det borde jag kunna få några erbjudanden men man vet aldrig så rädd att få negativt svar.

Månad kostnader är runt 10k lån som ferratum vivus credigo easycredit flexkonto är väldigt dyra.Utnyttjade betalning free månad hos ferratum har lån på 25k nu växte skulden till nästan 29k fick betala 2500 nu bara renta såna lån måste jag samla innan dem äter upp min ekonomi.Söka samling av lån kommer jag göra frågan är bara när,har läst några dagar här på olika situationer folk befinner sig jämfört min uc enligt det borde jag kunna få några erbjudanden men man vet aldrig så rädd att få negativt svar.

Har även pratat med Balanzia mailat dem uc kopia dem svarade så här
Hej,

Tack för återkoppling och för info!

Vi ser inget som tyder på ett direktavslag, däremot kan vi inte garantera dig att ansökan blir beviljad då vi behöver ta en kreditupplysning för att göra den bedömningen samt att vi behöver utgå ifrån våra interna kalkyler i samband med att ansökan inkommer.

Tveka inte på att höra av dig om du har några fler frågor eller funderingar.

Önskar dig en fin dag!

Med vänliga hälsningar,

Balanzia/GCC Capital

Hej! tror det blev en tankevurpa.
Om huset är värd en miljon kan man bara belåna upp till 850t. Så totalt 85%.
Sedan delas de mellan parter.
Dvs var och en sammanlagda bolån får inte överstiga 850t.
(Man kan ju inte sälja huset 2ggr för samma peng).
Däremot tror jag det finns möjlighet till samlingslån dock kanske inte till bästa ränta.
Haha du har helt rätt, trodde själva belåningen var på 440, då hade ju tanken funkat isåfall, sorry

Tedd blev du beviljad på balanzia?
Tedd blev du beviljad på balanzia?
Så svarade balanzia till mig efter allt jag mailade de det gällde samlingslån på 190k
Vi ser inget som tyder på ett direktavslag, däremot kan vi inte garantera dig attansökan blir beviljad då vi behöver ta en kreditupplysning för att göra denbedömningen samt att vi behöver utgåifrån våra interna kalkyler i samband med att ansökan inkommer.

Så svarade balanzia till mig efter allt jag mailade de det gällde samlingslån på 190k
Vi ser inget som tyder på ett direktavslag, däremot kan vi inte garantera dig attansökan blir beviljad då vi behöver ta en kreditupplysning för att göra denbedömningen samt att vi behöver utgåifrån våra interna kalkyler i samband med att ansökan inkommer.

Tedd jag hade senast 4.8 % 3veckor sen , och 3ff sökte på 330k och fick många förslag hade 56k underskott ... du kommer säkerligen få många förslag om du inte har överdrivet mycket ff

Hej! Prova med northmill dem har något som heter reduce som garanterar sänkt ränta. Jag fick från dem

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp