Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Chans att få samlingslån?

8 krediter och blanco sammanlagt
På 403.000.
Inkomst 320.000
10 ff och 13,26 i UC score.
Bolån på 880.000 där jag står på hälften.
Är det helkört att fråga om samling på 400.000?
inga anmärkningar i övrigt

Just nu har du nog lite för många förfrågningar, när är den sista tagen?
Ska du stå själv på lånet?

Helt omöjligt är det inte, fick lån med 35,6 i risk på uc med 50 ff. Fick lån på satander dock med medlånstagare.
Och jag är har en skuldbörda på 560 tkr synligt på uc.

Värdera bostaden främst och se om du kan baka in en del i bolånet!. Om du står på hälften vilket motsvarar 440.000 och bostaden är värd låt säga en miljon kan du baka in samtliga lån i bolånet till bäst ränta och må gott

Tack för alla svar. Finns inte möjligheten att samla typ 125.000 för det skulle underlätta rejält. Att låna upp på huset är tyvvär inte möjligt.Såg nu att det var 9 ff då en var från Januari förra året om det nu spelar nån roll.

Värdera bostaden främst och se om du kan baka in en del i bolånet!. Om du står på hälften vilket motsvarar 440.000 och bostaden är värd låt säga en miljon kan du baka in samtliga lån i bolånet till bäst ränta och må gott
Hej! tror det blev en tankevurpa.
Om huset är värd en miljon kan man bara belåna upp till 850t. Så totalt 85%.
Sedan delas de mellan parter.
Dvs var och en sammanlagda bolån får inte överstiga 850t.
(Man kan ju inte sälja huset 2ggr för samma peng).
Däremot tror jag det finns möjlighet till samlingslån dock kanske inte till bästa ränta.

310 tkr deklarerad inkomst 27.6 tkr underskott
50 ff på Uc.

återigen jag hade medlåntagare men fick 116.000 på satander den enda som beviljade dock.

Hej undrar vad ni tycker om min situation
Uc risk 4,6
Två ff en försvinner nu 7 feb den andre i juni
Inkomst 225000
Underskottet av kapital 34000
200 k som syns 20k som inte syns några små dyra lån räntan som äter upp min ekonomi
Inga anmärkningar vågar jag söka samlingslån ell vänta till april tills jag pumpar in skattepengar kan ni hjälpa mig vad är bäst o göra

Hej undrar vad ni tycker om min situation
Uc risk 4,6
Två ff en försvinner nu 7 feb den andre i juni
Inkomst 225000
Underskottet av kapital 34000
200 k som syns 20k som inte syns några små dyra lån räntan som äter upp min ekonomi
Inga anmärkningar vågar jag söka samlingslån ell vänta till april tills jag pumpar in skattepengar kan ni hjälpa mig vad är bäst o göra
Vill du samla för att få ner månadskostnaden? Vad är räntorna och kostnaderna per månad? Utgå ifrån en rätt hög räntekostnad för samlingslånet.
Sedan tror jag det går att få ett samlingslån men viktigt är att förstå vad det kommer att kosta både lång- och kortsiktigt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp