Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Chans att få låna runt 300,000 med dessa förutsättningar

Hej alla,

Ursäkta mig. Startade en tråd för några veckor sedan och ni var jättesnälla och svarade då och efterfrågade även min riskprognos -- vilket jag nu hittat -- hittar däremot inte min tråd xD

Jag är behov av att låna nu och behöver skicka in en ansökan imorgon alternativt onsdag.

Mina förutsättningar:

Allt ser bra ut förutom att jag har ett historiskt skuldsaldo sedan ett år tillbaka och skuldsaldot var mellan januari-april 2019, dock inlöst sedan över ett år tillbaka och försvinner från UCn nästa år (kan dock inte vänta till dess)

Inkomst 2018: 390,000 SEK
Inkomst 2019: 389,000 SEK
Underskott: 100,000 SEK
Inga anmärkningar
Min UC: Inga lån, inga krediter och inga förfrågningar
UC-risk: 5,0%

Enligt några som skrev då skulle det inte vara några problem att få erbjudanden om c.a 300,000, men vad tror ni med ovan förutsättningar?

Tack återigen alla

Otroligt få banker beviljar med historiskt skuldsaldo...

Det syns ju fortfarande på din upplysning. Jag vet inte, jag fick Wasa kredit med historiskt skuldsaldo men det var också bara dom som gav besked.

Det syns ju fortfarande på din upplysning. Jag vet inte, jag fick Wasa kredit med historiskt skuldsaldo men det var också bara dom som gav besked.

okej, övriga förutsättningar när du ansökte?

bisnode syns inte mitt historiska skuldsaldo. Visas endast tolv månader där — vsd tror du om mina förutsättningar hos wästgöta?

Jag har fått lån hos remember med historiskt skuldsaldo så det är inte helt kört och definitivt värt ett försök. Dock med ganska mycket bättre förutsättningar i övrigt.

Lycka till! Meddela gärna hur det gick. :)

Tack

Känns lite märkligt nu, inte alls responsen jag fick av vissa VIP-medlemmar här för någon vecka sedan?

Goda nyheter

Fick hela åtta erbjudanden om 300,000 SEK med ränta från 5,36% Swedbank :)

Vad trevligt, bara att gratulera!

Min erfarenhet är att historiskt skuldsaldo visserligen är ett hinder men definitivt inte oöverstigligt.

Härligt att höra!
Att du inte hade några synliga lån eller krediter var nog det som gjorde det i dessa tider.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp