Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Catalunia Capital har tagit en upplysning på mig - Vad i helvete?

Samma här!! Har en pågående delbetalning hos Extralånet och en hos Nätlån. Alltid betalat i tid. Varför i helvete gör de så här? Har också mailat och inväntar svar.
Jag slutbetalade nätlån för 6 v sen och extralånet dras ju på autogiro vete månad sen ett år tillbaka så inget ska ha med den här upplysningen att göra

Fyfan va fult! Sjukt, har mailat iallafall

Sätt konsumentverket och arn på kopia till alla mail. Har inte dom, men det helt efterblivet att ta upplysningar så här. Tror inte ens det är lagligt.

Skicka en anmälan till datainspektionen om det är så att de har kvar era personuppgifter m.m. i vissa register efter ni inte längre är kunder.

Samma här. Har ett lån hos Extralånet som jag glömt att betala denna månad. Trodde först det var därför men jag ser nu att jag inte är ensam om detta...

Det är fler som är drabbade. Kl 14.09 togs en upplysning av samma karaktär som Terry visade
Har mailat båda Catalunia och utredning Bisnode. Har Anmält detta. Tvi

Jag är helt vansinnig. Nu har vi en förfrågning att dras med i ett helt jävla år som är direkt felaktig.
Har någon mer mailat om detta?

Jag har inte fått svar utav någon av dom. Uppdaterar så fort jag har fått det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp