Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Cashbuddy utöka lån till 45 000

Hej

Nån som har utökat sitt cashbuddy lån ? Det står på mina sidor att jag har möjlighet att ansöka om att utöka till 45000:- Jag har mailat dom men ej fått svar .

Tar dom en ny full uc för utökningen ??

Får ej ha fler ff än vid det tillfället du tog lånet och du kan ha en risk på 35%

Så om jag har färre och en risk på 8 % så borde det vara lugnt . Hade 32 % när dom beviljade lånet. Vill ju inte offra en uc om inte förutsättningarna till att bli beviljad är bra .

Så om jag har färre och en risk på 8 % så borde det vara lugnt . Hade 32 % när dom beviljade lånet. Vill ju inte offra en uc om inte förutsättningarna till att bli beviljad är bra .
Då verkar de som du skulle kunna klara det. Men är de inte bättre o vänta o ta ett billigare lån?

Jo om jag reder ut det så kommer jag vänta . Har 6 ff men samtliga går ut i Jan-april så orkar jag hålla i så kommer jag vänta men detta kan vara en livlina . Skulle kosta mig 300 kr i månaden och utöka .

Du får heller inte varit sen med återbetalningarna. Max tre påminnelser på ett år tror jag det är.

Kan man få möjlighet att utöka till t.ex 35000 om man inte klarar av det som krävs för att utöka till 45000?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp