Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Cashbuddy Uppsägning

Jag fick missbrukad kredit ! Och mitt kom till gothia !
Tråkigt att höra :(

Har du möjlighet att förklara hur processen går till då?
Fick min påminelse att jag skulle betala in det förfallna beloppet inom 10 dagar innan det skulle läggas upp för uppsägning.
Har jag som sagt 30 dagar efter detta att betala in det förfallna beloppet på dessa fakturor efter dom 10 dagarna har gått?
Eller går det direkt till inkasso och missbrukad kredit?

Tråkigt att höra :(

Har du möjlighet att förklara hur processen går till då?
Fick min påminelse att jag skulle betala in det förfallna beloppet inom 10 dagar innan det skulle läggas upp för uppsägning.
Har jag som sagt 30 dagar efter detta att betala in det förfallna beloppet på dessa fakturor efter dom 10 dagarna har gått?
Eller går det direkt till inkasso och missbrukad kredit?
När mitt gick till inkasso för ca 2 år sedan så fick jag uppsägnings fakturan direkt efter man var sen med 3 fakturan ! Och då skulle det förfallna beloppet in ! Då hade jag 30 dagar på mig ! Jag fick missbrukad kredit direkt när det kom till gothia :)

När mitt gick till inkasso för ca 2 år sedan så fick jag uppsägnings fakturan direkt efter man var sen med 3 fakturan ! Och då skulle det förfallna beloppet in ! Då hade jag 30 dagar på mig ! Jag fick missbrukad kredit direkt när det kom till gothia :)
Hm shit det är så missvisande vad supporten säger :/

Min 3:de faktura skulle betalas in den 25 oktober.
Och nu ville dom att jag skulle betala in det inom 10 dagar för att inte riskera att det läggs upp för uppsägning.

Svaret jag fick var:

Hej igen!

"
Det som du fått mailat enligt nedan, 29/10, gäller.

Du har fått en sista påminnelse och enligt informationen på den har du 10 dagar på dig att betala det förfallna beloppet.

Kan/gör du inte detta läggs lånet för uppsägning i mitten av november.

När detta sker får du ett brev per post om att lånet är uppsagt. Du har då en månad på dig att göra betalningen för att undvika rapportering om missbrukad kredit samt att skulden lämnas till inkasso.
"

Låter ju som att jag har en månad från och med nu lixom.... suck<

Ber om ursäkt ifall jag håller på att repetera mig hela tiden... Vill bara inte få missbrukad kredit :(

Kan du betala in ett månadsbelopp inom dessa 10 dagar? Så länge du inte fått ett uppsägningssbrev så räcker det att betala in äldsta fakturan.

Hm shit det är så missvisande vad supporten säger :/

Min 3:de faktura skulle betalas in den 25 oktober.
Och nu ville dom att jag skulle betala in det inom 10 dagar för att inte riskera att det läggs upp för uppsägning.

Svaret jag fick var:

Hej igen!

"
Det som du fått mailat enligt nedan, 29/10, gäller.

Du har fått en sista påminnelse och enligt informationen på den har du 10 dagar på dig att betala det förfallna beloppet.

Kan/gör du inte detta läggs lånet för uppsägning i mitten av november.

När detta sker får du ett brev per post om att lånet är uppsagt. Du har då en månad på dig att göra betalningen för att undvika rapportering om missbrukad kredit samt att skulden lämnas till inkasso.
"

Låter ju som att jag har en månad från och med nu lixom.... suck<

Ber om ursäkt ifall jag håller på att repetera mig hela tiden... Vill bara inte få missbrukad kredit :(
Ja från mitten av november skickar dom ut uppsägningen och då har du 30 dagar på dig ! Så det blir till mitten av december ! Ingen fara ! Har själv varit i samma sits så jag förstår dig

Kan du betala in ett månadsbelopp inom dessa 10 dagar? Så länge du inte fått ett uppsägningssbrev så räcker det att betala in äldsta fakturan.
Försöker skramla ihop till det innan den 18:de , som enligt dom skulle vara datumet då det läggs upp för uppsägning.

Ja från mitten av november skickar dom ut uppsägningen och då har du 30 dagar på dig ! Så det blir till mitten av december ! Ingen fara ! Har själv varit i samma sits så jag förstår dig
Och det är då samma belopp som nu jag kommer behöva betala? Ingen missbrukad kredit förens mitten av december då det isåfall sägs upp till inkasso?
Uppskattar verkligen inputen!

#FörsökerHållaMigFlytandeTillSamlingslån

Och det är då samma belopp som nu jag kommer behöva betala? Ingen missbrukad kredit förens mitten av december då det isåfall sägs upp till inkasso?
Uppskattar verkligen inputen!

#FörsökerHållaMigFlytandeTillSamlingslån
Ja det bör även vara november fakturan skulle jag tro , men inte helt 100 på den ! Missbrukad kommer tidigast när det går till inkasso !

Ja det bör även vara november fakturan skulle jag tro , men inte helt 100 på den ! Missbrukad kommer tidigast när det går till inkasso !
Man skulle ju tro att dom skickar till inkasso när lånet ligger för "Uppsägning"... Men antar att det är ett sätt att hetsa folk att betala.

Jag fick också missbrukad kredit av cashbuddy. Står klart i deras uppsägningsbrev att detta kan komma att rapporteras.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp