Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Cashbuddy synligt på UC

Upptäckte nu att mitt lån hos Cashbuddy nu är synligt på UC, det ser ut som att fler lånegivare registrerar lånen på UC. Lika bra kanske att allt syns på samma ställe.. vet inte.. hopplösheten gör sig påmind.. kämpar på med att få ner kreditbetyg på UC för att kunna få ett samlingslån framgent.. Vill tro att allt löser sig till det bästa, läser mångas öden här på forumet och funderar på att släppa allt till KFM, ändå vill jag tro att jag kan lösa detta på egen hand dessförinnan.. tiden får utvisa.

Upptäckte nu att mitt lån hos Cashbuddy nu är synligt på UC, det ser ut som att fler lånegivare registrerar lånen på UC. Lika bra kanske att allt syns på samma ställe.. vet inte.. hopplösheten gör sig påmind.. kämpar på med att få ner kreditbetyg på UC för att kunna få ett samlingslån framgent.. Vill tro att allt löser sig till det bästa, läser mångas öden här på forumet och funderar på att släppa allt till KFM, ändå vill jag tro att jag kan lösa detta på egen hand dessförinnan.. tiden får utvisa.
Ja det kändes lite hopplöst när både den och Onea dök upp i veckanjag som började få bättre betyg sjönk som en gråsten igen

Mitt med såg jag nu... Hur kommer det här sig? Någon som vet? Kommer alla smålån börja synas nu? Vad tror ni?

Jag försöker tänka att det är lika bra att allt hamnar på samma ställe, det går inte att gömma sig bakom lån och hoppas att UC blir bättre.. Jag fixar och trixar.. hur länge ska jag orka tänker jag just ikväll.. ensamt och tungt.. men jag vet samtidigt att det blir bättre, jag är frisk, jobbar och gör så gott jag kan.. "hang in there"! :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp