Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

cashbuddy snabb info sökes

hej
jag har läst vinsten de gör på cashbuddy och skulle förstås vilja undvika att bidra till lyxvillor och annat, men jag är i en desperat situation och kan inte ta mer uc.
Har redan de flesta lån och krediter tyvärr. Som så många av oss här inne.

Behöver få loss drygt 10000 så jag kan göra klart med avbetalningar och annat, har bl.a. vivus och onea vars inkasso ringer dygnet runt...

Cashbuddy känns som min enda utväg men jag är just nu livrädd för att få ett nej så ajg har inte vågat trycka på knappen ännu...

Hur är de? Är de svåra att få lån hos? Krävs ett tidigare lån för att få maxbeloppet?
Hur snabbt skickar de ut bekräftelsen på lånet (kommer via post såg jag)?

Tar tacksamt mot alla svar. Har snart sökt överallt och fått avslag eller har redan. Verkar inte vara så många aktörer kvar längre, alla har köpts upp av samma bolag och så får man bara ha ett lån numera. Naturligtvis bra men oerhört stressande när man är i en (dum) sists och behöver pengar fort. Ja, vi är väl här av samma anledning så ni vet vad jag menar. Fy fan för låneträsket och denna ångest alltså.

Hoppas någon kan hjälpa mig om info om cashbuddy snabbt, jag måste söka idag men jag är livrädd för ett nej och vill förbereda mig lite iaf... tack

Jag hade inga problem att få 15.000 kr hos Cash2you och 25.000 kr hos Cashbuddy trots usel ekonomi med ett 20-tal UC-förfrågningar, synliga blancolån på 450.000, betalningsanmärkningar och riskprocent på 70 procent.
Fick 15.000 hos Cash2you på första försöket och 25.000 hos Cashbuddy efter att ha haft lån på 15.000 där från början. Har för mig att allt gick igenom väldigt smidigt och fort, hade pengarna inom några dagar.

Jag ångrar mig väldigt mycket att jag tog dessa lån. De är väldigt dyra och satte mig bara djupare i skuld och ännu mer stress.

Försök att avstå in i det sista. Jag förstår precis vad du går igenom. Men mitt råd är ändå att försöka bryta den onda cirkeln med nya lån.

Cashbuddy tar UC oxå och det låter som du kommer bli nekad där. Du kommer bara djupare i träsket och storbankerna gillar inte att se lån som Cashbuddy å Cash2you i UCn. Försök lösa alla dina lån på annat sätt om möjligt. Om du har bostadrätt el vill a el nån som kan hjälpa. Storbanken hjälpte mej nyligen och jag fick bort så gått som alla skitlån på ca 300K kr

Tack för svaren, jag velar fortfarande. Men ser inget på deras hemsida om UC? På Cash2you står det ju tydligt att de tar UC. Därför jag valde buddy.

O fy då är det nog kört. Jag är ju i samma sits som en annan som skrivit här, håller på att ta mig ut ur låneträsket sakta men säkert. Dock är det ju livsviktigt att följa avbetalningsplanerna och det är där jag sitter nu, utan att få loss kapital till dessa så kommer jag snart få uppsagda avbetalningsplaner... vill verkligen inte hamna i risk med kf.

Tänkte spara mina uc till ett samlingslån i juni då min nya inkomst syns.

Tack iaf för era råd. Om jag chansar och det går så bra att jag får igenom ett lån, hur fort kommer bekräftelsen? Via sms eller bara via post? Hur fort i brevlådan?

tack igen

Hej,

Jag är ungefär samma sits som dig.

Jag sökta båda två idag och blev beviljad vad jag tror. Blev manuell behandling och var riktigt nervös så jag mailade och frågade och fick till svar att jag var beviljad och att utbetalning sker så fort autogirot är upplagt.(vågar inte hoppas förräns jag har pengarna i handen men det ser bra ut) Nu ser jag att det har kommit upp a-giro anmälningar från båda bolagen vilket förhoppningsvis betyder att jag är beviljad av båda.

Lön 365 000
Underskott ca 65 000
FF 12
Score 9,5
Blanco 295 000
Kontokredit 45000

Cashbuddy har alltid tagit UC... Har själv haft båda och höjt flera ggr förut. Cash2you to Creditsafe ett tag inna de gick över till UC oxå för ett år sen typ. Du är inte på väg att ta dej ut ur träsket om du söker hos dessa, tvärt om. Vid godkännande från dessa får man som Gura säger ett autogiromedgivande dagen efter och pengarna senare den dagen oxå el dagen efter, och en el två dagar senare ett kuvert med lånebekräftelsen i, sen är man rökt ett tag framöver då dessa lån förstör så mkt. Låter som ett samlingslån blir svårt men beror på dina uppgifter såklart. Man tror man är safe men skriver man ner alla skulder på ett papper blir man chockad över hur mkt det egentligen är...trodde jag hade ca 150 tusen i småskulder som dessa och smslån men var det dubbla... Kan bara tacka min lägenhet som räddade mig denna gång. Aldrig mer dessa skitlån...spärrat mig hos typ alla nu! Försök lösa alla dessa lån på nåt annat sätt, allt på en gång. Föräldrarna kanske kan hjälpa...100-300 tusen i smslån skulder är galet dyrt och knäckande men själva summan är inte såå himla stor och med storbanksränta på ca 2% är det svinbilligt / mån... Är värt att krypa till korset för föräldrarna el nån annan närstående. UC scoren blir bättre direkt och efter ett år kan du ta ditt samlingslån och betala föräldrarna/vännen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp