Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Cashbuddy låna igen trots sen betalning

Någon som vet fall man får låna igen av cashbuddy även om man varit sen med betalningar och slutbetalt sitt
Lån

Senast ändrad:
Såg nu även att cashbuddy syns på uc fast jag avslutat , står senast uppdaterad 30 april ???

Bilagor

• 8B247490-3A18-43DE-A557-F1FACFD5755B.jpeg
    8B247490-3A18-43DE-A557-F1FACFD5755B.jpeg
    74.3 KB · Visningar: 161
Lättast är att fråga kundtjänst. Det borde gå, men att det kan bli svårare för dig att få lån än om du betalat i tid. Du lär ju inte bli spärrad för att du varit sen nödvändigtvis, bara om det gått till inkasso skulle jag gissa.
Däremot känns de ganska hårda med antal förfrågningar och det måste ha gått minst 3 månader innan du kan söka ett nytt lån hos dem från det att du slutöst ditt förra.

Är troligtvis spärrad trots jag löste mitt lån , råkade söka igår man ligger tydligen redan upplagd med all information trots de va 2 år sen jag sökte fick avslag direkt , men har inte fått någon förfrågning av dom

Nej! Man är tyvärr livstidsavstängd om lånet gått till inkasso.
Ringde kundtjänst förra veckan då jag va sen när jag avslutade mitt lån för ca 3 år sedan. men det är tyvärr helt kört att kunna få lån igen hos dom då.

Och det är därför du inte fått nån förfrågan registrerad av dom. Så det är tur det Att man inte får en förfrågan av uc när man ändå är avstängd utan att veta om det.

Ja livstids avstängning tillämpas o ingen uc ska tas om man råkar söka då systemet ska säga stopp direkt enligt kundtjänst,,,,lät mitt lån gå till inkasso för en himla massa år sedan o sökte igen för 2 år sedan o då blev detta svaret som jag skrev i början ,,,,bra iaf att ingen uc tas igen :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp