Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Cashbuddy fick lån med väldigt dåliga förutsättningar
Hmm...inte heller blivit riktigt klok på vilka de beviljar och inte? Inte blir det bättre av att man läser om vilka som får lån hos dem och inte. Kundtjänsten är lite virrig tycker jag också men snäll. Varför jag drar in kundtjänsten ska jag snart berätta!
Jag hade många förfrågningar (över 30 stycken) och har prövat ansöka hos dem hela tiden och helt plötsligt utan att UC uppdaterat inkomstdeklarationens uppgifter eller någonting blev jag antingen beviljad 5000 eller 25000, jag valde 25000.
Jag återbetalade hela skulden på någon månad och ansökte några månad efter det, men då gick det inte alls. Kundtjänsten sa att man inte fick ha för många förfrågningar (naturligtvis.......) och att det skulle gå minst 3 månader. Jag provade 4,5-5 månader efter inbetalt lån men det fungerade inte då heller då ska också tilläggas att mitt UC såg mycket bättre ut än när jag blev beviljad (?) kanske så att det behöver gå x antal månader mellan ansökningarna vad vet jag men det hela verkar vara lite som rysk roulette över vem som blir beviljad hos Cash Buddy och inte.