Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Cashbuddy erbjuden 25000, skickar de post?

I mars har jag möjlighet att testa att höja på Cashbuddy då lär jag ha bättre UC men är de mycket strikta på förfrågningar och beviljande eller är det relativt lätt att bli beviljad ?

I mars har jag möjlighet att testa att höja på Cashbuddy då lär jag ha bättre UC men är de mycket strikta på förfrågningar och beviljande eller är det relativt lätt att bli beviljad ?
Nämns inget om kreditupplysning så de kanske bara går på hur man har skött betalningar?

Bilagor

• 92823277-0C0A-406D-9E0F-48A604EA2C15.png
    92823277-0C0A-406D-9E0F-48A604EA2C15.png
    799.3 KB · Visningar: 139
Nämns inget om kreditupplysning så de kanske bara går på hur man har skött betalningar?
Tack då vet jag. Men får vänta tills mars då man måste ha fyra betalningar i rad innan man kan höja och hade en betalfri månad i november så då får jag vänta till slutet av mars, men tack för infon

Var nog jag som var otydlig men tänkte om det är lätta att höja efter 4 mån betalning ? Är det många som fått beviljad höjning med lite sämre förutsättningar på ff och UC ? Skickar de hem papper ? Fick inte något hemskickat när jag fick 10 000 kr av dem förra året men läst de som fått det bara vill veta

Var nog jag som var otydlig men tänkte om det är lätta att höja efter 4 mån betalning ? Är det många som fått beviljad höjning med lite sämre förutsättningar på ff och UC ? Skickar de hem papper ? Fick inte något hemskickat när jag fick 10 000 kr av dem förra året men läst de som fått det bara vill veta
Någon som vet. ? Är det enkelt att höja via dem ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp