Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Cashbuddy erbjuden 25000, skickar de post?

Finns det någon annan aktör som är likt cashbuddy? Hade 28 ff och svag Uc, 49,2% men fick hos dem ändå.

Är det enklare att få lån hos klicklån jämfört med Thorn?
Jag testade bara klicklån. De ringde upp och fråga lite saker, kommer inte ihåg exakt. Sålde på mig en iPhone 12 så istället för ett lån på 10k betalar jag även för telefonen. Tror inte man kan få lån hos dem utan att köpa till någon produkt. 277 på lånet och 775 kr för telefonen. Går inte att logga in på ”min sida”, ser endast vad jag har där genom Kreddy.

Jag testade bara klicklån. De ringde upp och fråga lite saker, kommer inte ihåg exakt. Sålde på mig en iPhone 12 så istället för ett lån på 10k betalar jag även för telefonen. Tror inte man kan få lån hos dem utan att köpa till någon produkt. 277 på lånet och 775 kr för telefonen. Går inte att logga in på ”min sida”, ser endast vad jag har där genom Kreddy.
Var det länge sen du ansökte?
Vad hade du för förutsättningar?

Hej Man ska ha betalat 4 månader i rad utan att vara försenad eller haft betalfri månad. Jag får söka i mars först

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp