- Meddelanden
- 231
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 177
26%Vad fick du för ränta?
26%Vad fick du för ränta?
Skulle isf vara ThornFinns det någon annan aktör som är likt cashbuddy? Hade 28 ff och svag Uc, 49,2% men fick hos dem ändå.
Jag testade bara klicklån. De ringde upp och fråga lite saker, kommer inte ihåg exakt. Sålde på mig en iPhone 12 så istället för ett lån på 10k betalar jag även för telefonen. Tror inte man kan få lån hos dem utan att köpa till någon produkt. 277 på lånet och 775 kr för telefonen. Går inte att logga in på ”min sida”, ser endast vad jag har där genom Kreddy.
Var det länge sen du ansökte?Jag testade bara klicklån. De ringde upp och fråga lite saker, kommer inte ihåg exakt. Sålde på mig en iPhone 12 så istället för ett lån på 10k betalar jag även för telefonen. Tror inte man kan få lån hos dem utan att köpa till någon produkt. 277 på lånet och 775 kr för telefonen. Går inte att logga in på ”min sida”, ser endast vad jag har där genom Kreddy.
Juni förra året, hade 8 ff då. Hade ingen koll på betyg och så då tyvärr..Var det länge sen du ansökte?
Vad hade du för förutsättningar?
Och du accepterade det? Lär väl bara vara räta du betalar och lite till 0kr amortera