Testa att maila / ringa dom.
Fick på posten nyss att jag skulle skicka in bild på legitimation och en bild på mig hållandes i legitimationen och godkänna autogiro stod i brevet att jag blev beviljad på 25000kr blir gött i början på nästa vecka
Testa att maila / ringa dom.
Fick du svar via vanliga posten eller på mail?Fick på posten nyss att jag skulle skicka in bild på legitimation och en bild på mig hållandes i legitimationen och godkänna autogiro stod i brevet att jag blev beviljad på 25000kr blir gött i början på nästa vecka
Via vanliga posten, hade inte kollat posten denna vecka, ringde cashbuddy som sa att jag hade fått brev till folkbokföringsadress. Där stod det att jag var beviljad samt att jag skulle skicka in autogirosaken osvFick du svar via vanliga posten eller på mail?
Ring dom..Betydligt enklare än här..Helt sinnes?! Jag fick som sagt brev på posten att min ansökan var beviljad och allt detta var efter att kreditupplysning och allt gjorts. Jag skickar in avtalet, de fick in det igår tisdags, de säger att lånet nu är aktiverat och bör finnas på kontot inom 1 till 2 bankdagar
Får idag Mail från en annan Mail hos cashbuddy som säger att de nu dessvärre inte kan bevilja mig lånet? Wtf?
”
Hej!
Idag har vi fått in avtalet och lånet aktiveras nu för utbetalning.
Du bör ha pengarna på kontot inom en till två bankdagar.
Med vänlig hälsning // Kundtjänst ” så skrev de igår
Jo förstår. Svarade dom på mailet först får se vad de säger om de svarar inom någon timme annars ringer jag.Ring dom..Betydligt enklare än här..
Kan du se något inne på mina sidor?Ingen som svarar när jag ringer nu heller.
Men iallafall om de aktiverat lånet igår och skickat iväg pengarna igår, inte går det ändra det idag då? Det är inte något som ändrats i min ekonomi. Varken ansökt om andra lån, inga sena betalningar, ingen skuld på väg till kronofogden. Alla uppgifter stämmer.
känns mer som mailet är fel. Eller?
Kan du se något inne på mina sidor?
Kan du se något inne på mina sidor?