Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är dem svåra att låna upp till nu pga av UC eller är dem lika enkla som tidigare har 16 UC förfrågningar och 370 k inkomst . Är de någon idé ? Har ett lån som jag sköter på 11 tusen hos dem .
Är dem svåra att låna upp till nu pga av UC eller är dem lika enkla som tidigare har 16 UC förfrågningar och 370 k inkomst . Är de någon idé ? Har ett lån som jag sköter på 11 tusen hos dem .
En liten heads up bara i och med att om man lånar upp hos tex cash2you så börjar man om på noll. Dvs, du har ingenting för något av det du betalat tidigare. Eftersom de kör med annuitetslån är det mycket lönsamt för dem när någon lånar upp sitt låneutrymme på nytt eftersom de då kan börja om med maximerad ränta.
Okej för de står . Vi behandlar just nu din löneansökan . Annars hade jag väll fått avslag direkt ? Om det inte gick igenom . Ellerhur fungerar de hos dem ?
Det tråkiga är att beslutet kommer med brev i brevlådan.
Kanske kan du se på mina sidor också om lånet höjts om någon dag.
Allt verkar vara manuellt.
Jag har fått avslag 3 ggr i rad hos dem sedan de började ta UC. Innan fick jag 2 lån utan problem hos dem som jag återbetalade när skatten kom de åren jag hade lån där.
Ok så det kommer beslut per post vid upplåning
Då är det beslut per post vid godkänd ansökan med antar jag
vill verkligen inte få hem något till min nyfikna hyresvärd, bor inneboende och min post "råkar" bli öppnad ibland... Nyfiken pensionär
Flyttar så fort jag pluggat klart, på minuten