Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Cash2you underskott av kapital

Är det någon som vet hur Cash2you ställer sig till att man har stort underskott av kapital? (Årsinkomst 410 000 och underskott 100 000)? Jag sökte hos dom i april, mavslag, men fick inte veta varför..
Har många UC-ffr, stort underskott som sagt, men inga bet.anmärkningar.
Dom marknadsför sig ju numera (kankse gjorde de det redan i april, jag kommer inte ihåg) att man kan ha många UC. Tänkte om de blivit "lättare" att få hos nu, eller har antal Uc aldrig direkt spelat så stor roll? Funderar på att söka igen, men det kanske är lönlöst om de kollar mycket på underskottet?
Nån som vet?

Är det någon som vet hur Cash2you ställer sig till att man har stort underskott av kapital? (Årsinkomst 410 000 och underskott 100 000)? Jag sökte hos dom i april, mavslag, men fick inte veta varför..
Har många UC-ffr, stort underskott som sagt, men inga bet.anmärkningar.
Dom marknadsför sig ju numera (kankse gjorde de det redan i april, jag kommer inte ihåg) att man kan ha många UC. Tänkte om de blivit "lättare" att få hos nu, eller har antal Uc aldrig direkt spelat så stor roll? Funderar på att söka igen, men det kanske är lönlöst om de kollar mycket på underskottet?
Nån som vet?

Tror tyvärr underskott spelar större roll än UC hos dem

Ursäkta för att jag lånar tråden.
Nån borde ju kunna tänka sig att låna ut med de siffrorna. Cash2you och cashbuddy kommer nog inte att göra det, jag själv provade där för ett år sedan. Nån som ver hur Leasy, Thorn är? Collector?
Jag själv har ungefär samma siffror som Loppan men har bara en ucffr det senaste året. Kan jag hitta nånstans som fungerar?

Dom fick jag avslag ifrån allihopa :-/ Men du ligger kankse bättre till med färre UC, vet ej vad de kollar på eftersom jag har dåligt av allt (förutom en normalt skaplig lön) De som beviljat mig med denna usla UC är Finaref (10000:- först, sen höjde jag till 30000:- efter att ha betalat 4 månader) och Credento. Credento var de enda som erbjöd mig lån på 10000:- när jag gjorde en chansning och sökte via Lendo. Efter 6 månader har man möjlighet att öka lånet, trodde aldrig det skulle funka men gjorde en chansning igår kväll och fick beviljat maxbelopp på 30000:-. Så 20000:- kommer jag att få låna ytterligare :-D
Skulle dock behöva 20000:- till för att komma ur det jävliga sms-låneträsket. Men det verkar hopplöst atthitta någon mer som lånar ut med min historik :-/
Finaref = Ellos

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp