Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Cash2you, samma som Cashbuddy?

Är det någon som har försökt utöka sitt lån hos Cash2you på senaste tiden? Gjorde det i veckan och blev förvånad när jag blev nekad. Har kreditbetyg medel hos creditsafe och en årsinkomst runt 290.000. Men det står att deras återbetalningsprövning visar att jag kan komma få svårigheter att betala tillbaka lånet vid en högre månadskostnad än vad jag har idag. MEN vid höjningen skulle det bara bli en ökning på 150 kr per månad, så det tycker jag inte borde göra att jag skulle bli nekad lån.

Är det någon som tycker att de har blivit hårdare på sista tiden? Och vet ni om de kollar nåt mer än creditsafe? För de kollar ju inte UC iaf.

Jag fick mitt utökat i Juni utan problem.

man måste ha gjort 4 "klockrena" inbetalningar för att få utökat.

Fick till svar att jag hade för stort underskott i förhållande t inkomst. Hade 50.000 i underskott förra året o inkomst 290.000 ungefär. Går de efter nån procent el? Någon som vet? Och tror ni att cashbuddy är lika hårda eftersom de är i princip samma företag?
Men det är märkligt att jag hos kontantfinans, utan krångel o på samma dag, får ett lån på 20.000 när jag hade samma förutsättningar.

Fick till svar att jag hade för stort underskott i förhållande t inkomst. Hade 50.000 i underskott förra året o inkomst 290.000 ungefär. Går de efter nån procent el? Någon som vet? Och tror ni att cashbuddy är lika hårda eftersom de är i princip samma företag?
Men det är märkligt att jag hos kontantfinans, utan krångel o på samma dag, får ett lån på 20.000 när jag hade samma förutsättningar.

Hm och ja hade 25000 underskott på 240.000 lön:/ men fick höjt till Max

Underskott max 15 % av inkomst har dom sagt till mig tidigare. Så du Joer80 som har 50 / 290 får 17 % så är 2 % för högt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp