Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Cash2you, samma som Cashbuddy?

Jag fick mitt cashbuddy lån uttökat. Och kan bekräfta att dom inte ser hur mycket man har i befintliga lån på UC. De ser anmärkning, förfrågningar, inkomst ock underskott av kapital. Och om man har skuldsaldo.

frågor kring c2y

Hej det var nåt år sedan jag hade cash2you men minns att de inte tog uc vid 15000 kr. Nu såg jag att de har ökat till 20 000 kr och undrar om de tar uc på de nivåerna. Vore ju nice om de fortfarande håller sig "off the record".

Sen undrar jag om de fortfarande är papperslösa, det enda jag fick hem var ränteuppgiften på vårkanten.

Tack på förhand!

Hej det var nåt år sedan jag hade cash2you men minns att de inte tog uc vid 15000 kr. Nu såg jag att de har ökat till 20 000 kr och undrar om de tar uc på de nivåerna. Vore ju nice om de fortfarande håller sig "off the record".

Sen undrar jag om de fortfarande är papperslösa, det enda jag fick hem var ränteuppgiften på vårkanten.

Tack på förhand!

De tar ej UC

Är det någon som har försökt utöka sitt lån hos Cash2you på senaste tiden? Gjorde det i veckan och blev förvånad när jag blev nekad. Har kreditbetyg medel hos creditsafe och en årsinkomst runt 290.000. Men det står att deras återbetalningsprövning visar att jag kan komma få svårigheter att betala tillbaka lånet vid en högre månadskostnad än vad jag har idag. MEN vid höjningen skulle det bara bli en ökning på 150 kr per månad, så det tycker jag inte borde göra att jag skulle bli nekad lån.

Är det någon som tycker att de har blivit hårdare på sista tiden? Och vet ni om de kollar nåt mer än creditsafe? För de kollar ju inte UC iaf.

Är det någon som har försökt utöka sitt lån hos Cash2you på senaste tiden? Gjorde det i veckan och blev förvånad när jag blev nekad. Har kreditbetyg medel hos creditsafe och en årsinkomst runt 290.000. Men det står att deras återbetalningsprövning visar att jag kan komma få svårigheter att betala tillbaka lånet vid en högre månadskostnad än vad jag har idag. MEN vid höjningen skulle det bara bli en ökning på 150 kr per månad, så det tycker jag inte borde göra att jag skulle bli nekad lån.

Är det någon som tycker att de har blivit hårdare på sista tiden? Och vet ni om de kollar nåt mer än creditsafe? För de kollar ju inte UC iaf.

Jag fick mitt höjt, tjänar mindre. Prova att mejl dom och fråga om du kan skicka in de 2-3 senaste lönespec så kanske dom ändrar sig.

Ja jag tycker det verkar konstigt. Ska maila dem och be att de ger ett mer utförligt svar och hur de kom fram till detta.

Skriv gärna vad dom svarade. Kan inte heller utöka vilket är mkt konstigt... Har hög kreditvärdighet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp