Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Cash2you, samma som Cashbuddy?

Cash2you lånar nu ut upp till 20 000 kr (eller har kanske gjort det ett tag?) någon som vet om det fortfarande är utan UC?

Står på deras sida att dom ej tar UC utan creditsafe.

Någon som lånat nyligen av cash2you?
Jag försökte i början på juli men då fick jag till svar att jag skulle betala av lite på mina befintliga lån först....

Men dom tog ingen UC eller Creditsafe, jag fick bara det svaret direkt. Vet inte vad dom grundar det beslutet på. Jag har haft lån hos dom tidigare och det betalde jag tillbaka i juni....

Är det lönt att göra ett nytt försök nu ett par månader senare?

Jag vet att de har en policy på att det måste gå 30 dagar annars blir det tvärnej enligt deras system, så jag tycker du ska prova på nytt nu.

Jag vet att de har en policy på att det måste gå 30 dagar annars blir det tvärnej enligt deras system, så jag tycker du ska prova på nytt nu.

Gäller detta även då man vill utöka sitt befintliga lån?? Jag försökte nämligen göra det innan det hade gått en månad och fick ett nej. Men det togs ingen kreditupplysning..

Gäller detta även då man vill utöka sitt befintliga lån?? Jag försökte nämligen göra det innan det hade gått en månad och fick ett nej. Men det togs ingen kreditupplysning..

Det vet jag tyvärr inte. Kanske någon annan som vet?

Jag kontaktade dem när jag ville utöka mitt lån hos dem. Men eftersom jag hade utökat mitt lån för 1 mån sedan så var jag tvungen att göra 4 st raka inbetalningar hos dem innan jag kunde ansöka igen. Likaså var det om man hade använt en betalningsfri månad. Betala 4 månadsbetalningar innan du kan göra en ansökan.

Är det någon här som har i sin Kivra UC koll från cashbuddy? Hur ser den ut?
För när tex större banker gör koll så ser dom befintliga lån. Ser Cashbuddy det? För den kopian man får på Kivra det är samma som Frågeställaren får. Det märkte jag på moneypal tex, dom ser ej hur mycket man har i befintliga lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp