Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Cash2you, samma som Cashbuddy?

Det låter ju inte klokt. Du skall en gång per lån kunna få chansen att betala ikapp för att undvika en uppsägning. Hur många månader handlar det om?

Javisst är det sjukt. Cash2you är lika sjuka dem. Skickar en uppsägning och påtalar att hela skulden skall betalas INOM 30 dagar. Är dessa nya finanskräk så dåligt bevandrade i svensk lagstiftning så skall det blir riktigt kul att låta detta gå till tingsrätten. Nu jävlar!

Jag har på bägge , dock tagna för rätt så längesedan, de kanske har ändrat regler sedan dess

Javisst är det sjukt. Cash2you är lika sjuka dem. Skickar en uppsägning och påtalar att hela skulden skall betalas INOM 30 dagar. Är dessa nya finanskräk så dåligt bevandrade i svensk lagstiftning så skall det blir riktigt kul att låta detta gå till tingsrätten. Nu jävlar!

Bestrid uppsägningen. Prata med med Konsumentverket.

Mitt lån gick till inkasso, mailade till intrum invest om jag kunde gå en avbetalningsplan på 1000kr /mån och det var helt ok

tingsrätten

Någon som vet hur samarbetsvilliga Intrum Invest är när man medgett talan i Tingsrätten?
Hos många kan man ju få en avbetalningsplan efter att man medgett dom, men hur är det med dessa? Någon som vet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp