Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Cash2you och Cachbuddy

Vad är gränsen för årsinkomst hos cash2you? Jag ansökte för ett tag sen men blev nekad direkt så de måste tagit UC på mig. Men jag använde bank-id och ansökte online direkt. Är det värt att ansöka igen? Kommer de ta UC igen?

Blev du nekad nyligen och de tog UC då är det nog inte värt att försöka igen...

En väninna till mig skickade iväg en ansökan både till cash2you och caschbuddy samtidigt. 7000:- vardera. Ingen elegitimation. Dom tog Uc på henne från båda ställen men hon blev beviljad av båda också fast hon inte har så hög årsinkomst och säkert en 15 uc förfrågningar men inga betalningsanmärkningar Nu hoppas hon att hon hinner få pengarna före helgen. :) Vet någon hur många dagar det tar innan pengarna syns på kontot? Dom borde ha fått hennes underteckande skuldebrev och autogiromedgivande idag.

Vet någon hur många dagar det tar innan pengarna syns på kontot? Dom borde ha fått hennes underteckande skuldebrev och autogiromedgivande idag.

Det brukar ta 2-3 dagar efter att de tagit emot handlingarna. Inte omöjligt att hon har pengarna före helgen mao.

En väninna till mig skickade iväg en ansökan både till cash2you och caschbuddy samtidigt. 7000:- vardera. Ingen elegitimation. Dom tog Uc på henne från båda ställen men hon blev beviljad av båda också fast hon inte har så hög årsinkomst och säkert en 15 uc förfrågningar men inga betalningsanmärkningar Nu hoppas hon att hon hinner få pengarna före helgen. :) Vet någon hur många dagar det tar innan pengarna syns på kontot? Dom borde ha fått hennes underteckande skuldebrev och autogiromedgivande idag.

Hon borde ha pengarna till helgen,för min man gick det fort-pengarna utbetalas när autogirot är kopplat till kontot ! Vet du vad din väninna har för årsink ?,undrar ifall jag ska söka...jag har bara ca 140 000kr...

Det vet jag tyvärr inte men det kanske står å deras hemsida vilken årsinkomst man måste ha.

betalningsföreläggande

kollar casch2you om man har betalningsförelägganden hos kfm? Nån som vet det,och om ni vet andra långivare som kollar upp detta?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp