Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Av tidigare trådar så verkar det som att både cashbuddy och cash2you ej tillämpar möjligheten att enligt god kreditsed betala ikapp ränta. Man säger istället upp lånen med 30 dagars tidsfrist.
Mitt Cash2you lån ligger hos Intrum justitia Invest och jag blev beviljad 1400kr mån.Lånet gick dit i Maj månad,och eftersom inkassobolag byts lite hit och dit så kan jag ju inte svara på om de forfarande använder sig av detta inkasso! Det var iallafall inga problem att upprätta avbplan,men jag hade gärna velat ha ett mindre belopp och ska nu mejla dem och höra om jag kan få en sänkning till 700kr !
Av tidigare trådar så verkar det som att både cashbuddy och cash2you ej tillämpar möjligheten att enligt god kreditsed betala ikapp ränta. Man säger istället upp lånen med 30 dagars tidsfrist.