Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

cash2you, ansökte via e-leg

Hej! Har en fundering, är det någon som har erfarenhet av dessa? Jag ansökte igår på 15000 via eleg, fick ett mail att det kunde ta 1-2 dagar innan man får svar. Loggade in idag på min bank och kollade mina autogiringar, där hade cash2you lagt till. Vad innebär det, jag har ju inte fått besked än om det blev godkänt, någon som vet nått om detta.

Trevlig kväll!

Hej! Har en fundering, är det någon som har erfarenhet av dessa? Jag ansökte igår på 15000 via eleg, fick ett mail att det kunde ta 1-2 dagar innan man får svar. Loggade in idag på min bank och kollade mina autogiringar, där hade cash2you lagt till. Vad innebär det, jag har ju inte fått besked än om det blev godkänt, någon som vet nått om detta.

Trevlig kväll!

borde ju vara godkänt om autogiro lagts upp

Ja men jag har nog sökt en säkert 10 ggr där tidigare och har aldrig blivit godkänd. Kanske nu då, när det inte är UC som tar upplysningen.

Du får pengarna imorrn efter ett sms på förmiddagen... Btw, vet någon om Cashbuddy oxå HELT slopat UC??

Jasså då vet jag tack så mycket. Nej jag vet inget om Cashbuddy nu mera, hade ett lån för många årsedan hos dem då var det UC iaf..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp