Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

cash2you, ansökan behandlas

Fick svar att dom inte hade fått någon ansökan av mig, att signeringen tydligen hade misslyckats så det var bara att göra en ny ansökan och hoppas på det bästa:)

Tyvärr känna jag ingen heller vem har fått svar med en gång ! Godkänd eller inte. Vi har alla fått svarat med posten :-( Själv hos cash Buddy har vi fått svaret med posten !

Hej

Hur gick det merasta?

Jag har nämligen precis tagit ett lån av Cash2You och det stod att ansökan blev godkänd, varpå jag kunde knappa in kontonr samt skriva under med Bank ID. Ska man anta att det är godkänt på riktigt eller är det nån bluffsida det här? Dom kan ju inte skriva att det är godkänt och sedan dra tillbaka det??

Varför skulle dom dra tillbaka det? Har du fått några tecken på det? Annars sluta oroa dig.

Nej, det är ingen bluffsida. Jag och många andra här har lån där. Sen huruvida något av dessa företag är bra/hederliga/värda beröm kan ju diskuteras. Men det här är varken bättre eller sämre än andra likadana krediter med monster-hög ränta.

Användaren merastas inlägg är en bra bit över ett år gammalt så det är mycket tveksamt om du får något svar från den användaren.

Ursäkta. Upptäckte senare efter jag postade när jag läste igen men du hann före. Jag hade missuppfattat TS, fick för mig att det stod Godkänd för denne också men det var tydligen Ansökan under behandling. Då bådar det gott för min del, även om jag väntar med champagnekorken tills siffrorna syns på kontot. :) All right, inget bluffbolag!

Ifall någon skulle undra över det här i framtiden så kan jag säga att lånet betalades ut och det gick snabbt (dagen efter)!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp