Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Cash-king?

Någon som har erfarenhet av Cashking? Man ska betala en avgift för att söka lånet men deras bg finns inte när man söker efter det? Går inte att göra överföringen?

Bedrägeri. Polisanmälda av mig och då slutade de.

Jag fick en faktura från dem som jag betalade då jag fick påminnelser och dyra avgifter pga försenad betalning.
Var dock inte säker på om jag ansökt via dem.

Fick en faktura från Finance & Service Group på 375 kr. Kontaktade dom och deras kunder är Expresslån eller Cashking. Har skickat en fråga till Expresslån utan svar och Cashking går inte att hitta på nätet. Har heller inte fått någon bekräftelse på mail om ett lån. Lutar till att göra en polisanmälan

Ja, bara anmäl såklart.
Betala inte in någonting.
Ju fler som anmäler desto bättre.

Fick en faktura från Finance & Service Group på 375 kr. Kontaktade dom och deras kunder är Expresslån eller Cashking. Har skickat en fråga till Expresslån utan svar och Cashking går inte att hitta på nätet. Har heller inte fått någon bekräftelse på mail om ett lån. Lutar till att göra en polisanmälan
Sök på Finance & Service Group på Google så hamnar du i en tråd här på forumet med mer info.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp