Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Cash Buddy inkasso

Men för 1,5 år sen tog de väl inte UC? De har ju börjat med detta på senare tid och gamla lån har rapporterats in i efterhand.

Mycket möjligt att det är så. Intrum Invest är iallafall bra att ha och göra med

Jag har alltid tyckt Cash2you varit trevliga mot mig, även om dom har ett hemskt lån som aldrig minskar och med skyhög ränta. Men trevliga har dom då alltid varit mot mig när jag mailat om att jag inte kunde betala en månad och betalade dubbelt månaden efter istället och när jag frågat om betalningsfria månader.

Däremot fick dom väl ett vitesbelopp för inte så länge sedan på 500.000:- som någon skrev om? Verkar delvis vara annan eller ny personal som svarar på mailen. Tidigare var det typ alltid samma kvinna, nu är det lite olika vad jag märkt.

Ok, är det någon som INTE fått avb.plan hos CashBuddy? Är så sjukt stressad över detta.

Har missat 2 betalningar idag fick ja brev om jag betalar in 1700 om 15 dagar så fortlöper det som vanligt det blir 24jan. Tror ni man kan betala in 25 o att inget händer? Sen vilka belopp har ni på avbetalning på inkasso hos dom? Har lån på 25tkr vet inte om det är värt o släppa till inkasso

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp