Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Cash Buddy, Är det klart?

Autogiro måste kopplas först första gången man lånar innan utbetalning. Då vet dem att bankkontot tillhör personen.

Har lånat hos dem några gånger och det ända jag har fått hem med posten är precis efter jag lånat så skickade dem hem hur mycket man lånat osv. Det är det ända. Aldrig ringt mig eller.

Ja, jag kan definitivt bekräfta att dom INTE skickar ut avier eller annan info via postgången. Samma belopp dras via autogiro varje månad... Sedan kan jag inte svara på vad som händer om dom INTE kan dra beloppet från kontot... Då kommer säkerligen både mail, brev samt telefonsamtal.
Jag har haft detta förskräckliga lån i snart 2 år och har som sagt, aldrig hört av dom mer än att dom emellanåt skickar sms om att jag kan höja mitt lån...

Ja, jag kan definitivt bekräfta att dom INTE skickar ut avier eller annan info via postgången. Samma belopp dras via autogiro varje månad... Sedan kan jag inte svara på vad som händer om dom INTE kan dra beloppet från kontot... Då kommer säkerligen både mail, brev samt telefonsamtal.
Jag har haft detta förskräckliga lån i snart 2 år och har som sagt, aldrig hört av dom mer än att dom emellanåt skickar sms om att jag kan höja mitt lån...
Om inte autogirot drogs kom det ett kontoutdrag och en påminnelse i brevlådan. Har aldrig fått samtal från dom.

Betalar man bara i tid varje månad så hör man inte ett ljud. Inget skickas hem alls isf...

Men en påminnelse kommer efter en vecka typ om man ej betalt.

Det dem skickar garanterat hem som sagt är efter att du har fått lånet utbetalt så får du hem avtalet på papper.

Hur mycket du lånat och hur stort belopp du ska betala varje månad. Kommer i ett grönt kuvert kommer några dagar efter lånet utbetalts.

Väldigt segt utbetalning har fått sms att de utbetalt men det lär inte komma idag

Ansökte i fredags runt 10:00. Dom tackade för ansökan via mail men har inte hört något sen dess? Lika segt för er andra?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp