Hej på er.
Jag har en pågående skuldsanering, gör min sista betalning i Maj.
Jag har gjort en omprövning pga att jag fått nytt jobb & bostad med mera.
Har nu behövt byta telefonnummer, jag har dock samma email som jag angav i min omprövning.
Har någon av er råkat ut för samma sak?
Kan man kontakta KF och be dom uppdatera ens omprövning med nya numret, eller ska man bara vänta på att dom hör av sig via mail eller Kivra istället?
Varför jag frågar är för att mina senaste omprövningar så har dom ringt bara sådär utan förvarning, och jag tänker ju att nu så kan dom inte det. Börjar nog närma sig att dom ska börja handlägga omprövningen (skickade in i början på April.)
Tacksam för svar!
Önskar er alla en fantastisk söndag!
Jag har en pågående skuldsanering, gör min sista betalning i Maj.
Jag har gjort en omprövning pga att jag fått nytt jobb & bostad med mera.
Har nu behövt byta telefonnummer, jag har dock samma email som jag angav i min omprövning.
Har någon av er råkat ut för samma sak?
Kan man kontakta KF och be dom uppdatera ens omprövning med nya numret, eller ska man bara vänta på att dom hör av sig via mail eller Kivra istället?
Varför jag frågar är för att mina senaste omprövningar så har dom ringt bara sådär utan förvarning, och jag tänker ju att nu så kan dom inte det. Börjar nog närma sig att dom ska börja handlägga omprövningen (skickade in i början på April.)
Tacksam för svar!
Önskar er alla en fantastisk söndag!
Jag skickade in ett mail till dom med min omprövnings diarienummer och meddelade att jag bytt telefonnummer. Lika bra