Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Byte av namnserver

Hej på er. Vi har blivit överösta med Ryska spamkonton (typ 200 st på en vecka), så lång historia kort har precis bytt namnserver för hela forumet till en som är mer fokuserad på säkerhet.

Hojta till om det är något som inte fungerar eller du åker på säkerhetschecks hela tiden. Tips, surfa inte från Ryssland...

Namnservrar hjälper till att sammanlänka webbadresser med IP-adressen för webbservrar.

Antar att ni kör Cloudflare.

How do I block Russia on Cloudflare?
You can block a country with cloudflare, but someone can still access your site with a proxy, vpn or similar. Go to the Security → WAF tab and create a rule to block a country.

Antar att ni kör Cloudflare.

How do I block Russia on Cloudflare?
You can block a country with cloudflare, but someone can still access your site with a proxy, vpn or similar. Go to the Security → WAF tab and create a rule to block a country.
Ja ungefär det jag gjorde.

Intressant är också att förr var det mest afrikanska länder som spammade, men nu plötsligt har Ryssland dykt upp med deras konsument operatörer typ vimpelcom eller vad de heter.

Ja ungefär det jag gjorde.

Intressant är också att förr var det mest afrikanska länder som spammade, men nu plötsligt har Ryssland dykt upp med deras konsument operatörer typ vimpelcom eller vad de heter.

Att implementera Captcha vid signup (om ni inte redan har) är också ett tips!

Att implementera Captcha vid signup (om ni inte redan har) är också ett tips!
Är en svensk QA idag... Med AI börjar de tyvärr bli värdelösa kom jag dock på nu. Captcha som finns i vår version av xenforo är sådär bra, för svåra att lösa för min smak. Skulle behöva turnstile...

Porr inlägg vill vi heller inte ha, oavsett om de kommer fr Polen eller nån annanstans.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp