Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Budget för nöjen m.m.

Jag höll också på med fransförlängningar förut! Tips är att köpa fransar från boohoo. Återanvänt mina typ 25 gånger (helt sjukt) och dem håller än. Haft ett par sen i början av sommaren, sitter sjukt bra och håller en hel dag med lim från Lindex :D tror fransarna kostade 22 spänn. Och blir frågad om jag gjort fransförlängning när jag har dem:D

Ah ska kika på det :) Har hittat några i Malmö som gör för 500 kr och det brukar hålla i ungefär en månad för mig så det är dem jag gått till alla gånger. Jag är sådan som går dit första dagen av löningen så jag inte behöver ha dåligt samvete sedan. Så dumt men och andra sidan klipper jag mig väldigt sällan eftersom att det oftast inte behövs:)

Senast ändrad:
Nu dyker världens torrboll upp i tråden, alkohol 0 kr, krog 0 kr, restaurang 0 kr beroende typ cigg osv 0 kr. Unnar mig att gå till frisören varannan månad 1600 kr.
Vilket jävla tråkigt liv!
Gillar dock heminredning och unnar mig lite sånt då och då.
Jag är också en torrboll. Har en kompis som klipper mig så jag får det gratis. Jag har inte ekonomi för nöjen så det blir väldigt sällan nåt lagt på sådant. Möjligen nåt enstaka men det mesta jag/vi gör i nöjesväg är gratis :)

Haha, då e vi två. Förutom frisören, kanske klipper mig var 6e månad o färgar håret själv :D

Nu dyker världens torrboll upp i tråden, alkohol 0 kr, krog 0 kr, restaurang 0 kr beroende typ cigg osv 0 kr. Unnar mig att gå till frisören varannan månad 1600 kr.
Vilket jävla tråkigt liv!
Gillar dock heminredning och unnar mig lite sånt då och då.
Ungefär som jag då faktiskt , däremot god mat blir det för mycket :)

Vettigare att lägga pengar på mat än alkohol och nikotin.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp