Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Budget & ekonomitips under löneutmätning

Nej, det är det inte. För ingenstans har jag spaltat upp alla ökade utgifter här. Nej, du snackar skit för att trycka ner andra och inget annat. Tanken är inte att man ska behöva leva på ingenting utöver det nödvändiga. Och hade du läst tråden eller brytt dig så hade du förstått anledningen bakom ex mina dyra skor.
Det finns ofta mycket mer bakom en människas val än det lilla vi ser i ett forum. Men du är ute efter att hugga. Och du lyckas. Ord kan göra jävligt mycket större skada hos någon än man tror.
Det spelar ingen roll vad andra tycker utifrån de man skriver. Huvudsaken är att man vet själv och att man har kontroll på sitt eget tänker jag. <3

Jag har sagt detta förut och jag säger det igen. Man kan välja att scrolla förbi inlägg där man inte har något att säga som hjälper. Att bara slänga skit på andra gör sällan gott. Man kan ha åsikter, frågor eller perspektiv men det finns flera sätt att framföra dom.
Emellanåt går folk hårt åt varandra här i forumet och man vill gärna döma andras val och påpeka att andra inte är perfekta.
Det enda det klimatet bidrar med, är att folk inte vågar vara ärliga eller skriva ut hela bilden, av rädsla för att bli påhoppade. Jag är inte perfekt, men jag har försökt att dela med mig ganska öppet här under min resa. Men någonstans går en gräns för mig, så kanske är detta början på slutet på min tid här. Kanske tittar jag in ibland, kanske fortsätter jag uppdatera ibland. Kanske inte. Oavsett vill jag skicka mitt varmaste TACK till alla som på olika sätt stöttat, hjälpt och delat sina erfarenheter. Det har varit guld!
Snälla sluta inte! Vi har helt olika liv. Men ändå har det varit så lika. Nu står jag också inför om prövning. Snälla var kvar !:folded::folded::folded::folded:<3<3<3<3<3

Tanken är när man hamnar i din olyckliga situation att man ska betala vad man kan.
Vart har du fått detta ifrån?
Om du betalar in 1% av ditt belopp eller 99% av ditt belopp på skuldsanering så räknas det fortfarande som en missad betalning.
Det är enbart 100% av beloppet som godkänns.

Tyvärr har hela detta forum stagnerat. Man är inte stöttande längre. Klimatet har blivit hårdare
Man borde själv tänka var som du vill att andra ska vara mot dig. Sluta dumförklara o döma folk på detta forum. Vi känner inte varandra. Vet inte bakgrunden alltid till varför vi hamnat där vi hamnat. Och ingen mår bättre för att bli dömd o påhoppad. Därav att jag väldigt söllan skriver inlägg här numera. Pm ar med de jag känner jag kan skriva min åsikt utan att bli dömd och vet flera här på forumet som jag pm ar med som tycker likadant. Så vi alla kanske ska ta oss en funderaere hur är vi mot andra ? Är det så jag själv vill bli behandlad ?

Tyvärr har hela detta forum stagnerat. Man är inte stöttande längre. Klimatet har blivit hårdare
Man borde själv tänka var som du vill att andra ska vara mot dig. Sluta dumförklara o döma folk på detta forum. Vi känner inte varandra. Vet inte bakgrunden alltid till varför vi hamnat där vi hamnat. Och ingen mår bättre för att bli dömd o påhoppad. Därav att jag väldigt söllan skriver inlägg här numera. Pm ar med de jag känner jag kan skriva min åsikt utan att bli dömd och vet flera här på forumet som jag pm ar med som tycker likadant. Så vi alla kanske ska ta oss en funderaere hur är vi mot andra ? Är det så jag själv vill bli behandlad ?
Givetvis ska man kunna skriva öppet här på forumet utan att bli påhoppad. Det har varit på tapeten innan, och ett forum kan också vara bra för att få ärlig och saklig feedback. Feedback man kanske inte annars får höra. Sen får man givetvis lägga fram det på ett schysst sätt (pratar generellt nu).

Vissa inlägg i denna tråd har blivit redigerade pga påhopp, kan tilläggas.

Givetvis ska man kunna skriva öppet här på forumet utan att bli påhoppad. Det har varit på tapeten innan, och ett forum kan också vara bra för att få ärlig och saklig feedback. Feedback man kanske inte annars får höra. Sen får man givetvis lägga fram det på ett schysst sätt (pratar generellt nu).

Vissa inlägg i denna tråd har blivit redigerade pga påhopp, kan tilläggas.
Jag tycker dock klimatet i stort blivit hård och mab bör nog fundera på hur man beter sig mot varandra på detta forum för tycker det är för mycket dömande o rena påhopp och här har alla ett ansvar

Jag har sagt detta förut och jag säger det igen. Man kan välja att scrolla förbi inlägg där man inte har något att säga som hjälper. Att bara slänga skit på andra gör sällan gott. Man kan ha åsikter, frågor eller perspektiv men det finns flera sätt att framföra dom.
Emellanåt går folk hårt åt varandra här i forumet och man vill gärna döma andras val och påpeka att andra inte är perfekta.
Det enda det klimatet bidrar med, är att folk inte vågar vara ärliga eller skriva ut hela bilden, av rädsla för att bli påhoppade. Jag är inte perfekt, men jag har försökt att dela med mig ganska öppet här under min resa. Men någonstans går en gräns för mig, så kanske är detta början på slutet på min tid här. Kanske tittar jag in ibland, kanske fortsätter jag uppdatera ibland. Kanske inte. Oavsett vill jag skicka mitt varmaste TACK till alla som på olika sätt stöttat, hjälpt och delat sina erfarenheter. Det har varit guld!

Du ska inte sluta skriva pga en persons åsikter

Hur går det för dig @Jessica87? Din omprövan borde väl vara uppe snart?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp