Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Budget & ekonomitips under löneutmätning

Hej !

Du menar att du fått inledande med preliminär betalplan och nu väntar du på beslut / förslag om skuldsanering som du ska godkänna ?

Det kan dröja nu när det är semtider , men försök att se det positiva idet också .. så länge du har inledande så blir det ingen utmätning och tiden från inledande är vad som gäller när du väl får det hela beviljat .
Under tiden du har inledande, betalar du själv in något, till vem?
Har du synts i p.o.i t?

Under tiden du har inledande, betalar du själv in något, till vem?
Har du synts i p.o.i t?
Ja jag har betalat sedan inledande, som jag fick i mars. Den tiden räknas av vid ett ev beviljande. Så säg att jag beviljas skuldsanering med 5årig betalplan i augusti, då har jag redan gjort 5 av mina månader. Jag betalar in till KFM. Ja jag har synts i POIT.

JAG HAR FÅTT BEVILJAD SKULDSANERING !! :faceheart:
Beslutet ramlade in i kivra under eftermiddagen. Ingen har motsatt sig och nu väntar jag "bara" på att beslutet ska vinna laga kraft. Tacksamheten för att jag får en andra chans trots alla dåliga val jag gjort, det finns knappt ord. Att jag efter semestern med all sannolikhet kan starta ett sparande, och veta att så länge jag gör min del, så är jag skuldfri i februari 2030.
Jobbet jag har gjort har lönat sig. Det har varit tufft ibland och jag har gjort dåliga val längs vägen. Men nu står jag här, med en andra chans som jag knappt vågat hoppas på. Tack livet! Jag ska aldrig igen slarva bort mina chanser.

Beslutet ramlade in i kivra under eftermiddagen. Ingen har motsatt sig och nu väntar jag "bara" på att beslutet ska vinna laga kraft. Tacksamheten för att jag får en andra chans trots alla dåliga val jag gjort, det finns knappt ord. Att jag efter semestern med all sannolikhet kan starta ett sparande, och veta att så länge jag gör min del, så är jag skuldfri i februari 2030.
Jobbet jag har gjort har lönat sig. Det har varit tufft ibland och jag har gjort dåliga val längs vägen. Men nu står jag här, med en andra chans som jag knappt vågat hoppas på. Tack livet! Jag ska aldrig igen slarva bort mina chanser.
Åh Stort grattis till dig. Nu kan du slappna av och njuta av din kommande semester.

Stort grattis
Hur mycket ska du betala i månaden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp