Byte till Swedbank då jag har lån hos Nordea.Vilken bank har ni bytt till? Jag har just nu Swedbank.
Kredit kort samt Kontokredit hade jag på Nordea så det var ingen idé att ha Nordea som bank när jag bestämde mig att släppa allt. Det var smidigt att byta till Swedbank.Okej. Jag har inga lån hos Swedbank men däremot har jag kreditkort hos Nordea
Tog inte bort något från autogiro. Hade nästan allt på efaktura. Aldrig gillat autogiro till att börja med. Men vissa lån låg automatiskt på autogiro när jag släppte allt.Hur gjorde ni när ni släppte allt.. tog ni bort allt från autogiro?
Jag är inte riktigt 100, men tror kfm räknar ut nått schablonbelopp då typ.Om man undviker att svara på papprena om inkomster hur långt tid tar det isåfall till löne utmätning?
Kan gå snabbt. Och då blir det schablon baserat.Om man undviker att svara på papprena om inkomster hur långt tid tar det isåfall till löne utmätning?
Det kan bli precis när tiden du fick på dig gått ut. Och som nämnts redan går dom då efter ett schablonbelopp vilket kan vara sämre än vad du annars hade fått behålla.Om man undviker att svara på papprena om inkomster hur långt tid tar det isåfall till löne utmätning?