- Meddelanden
- 250
- Mottagna reaktioner
- 114
- Poäng
- 307
[/QUOTE]
Jättekul att du fått inledande också. Det hade inte kommit utan att du sökt. Det blir bättre.
Är du sjukskriven nu? Oavsett detta så släpp budgetar och allt annat. Gå ut o gå i solen. Gör något för dej själv. Du gillar fotboll eller va det något annat? Gör något som du mår bra av. Du är viktigast. ♡
Jag har mått som du väldigt länge. Dessutom trasslat in mej med ekonomin också. Önskar jag har ett recept så allt blir bra. Men du kämpar jättehårt. Du försöker att dra ner på utgifter och sökt nytt jobb!Ni vet den där känslan av att hur man än kämpar så blåser det motvind? Jobbet dränerar mig och jag känner mycket och funderar kring framtiden. Pengarna från Kronofogden har inte dykt upp trots att dom borde ha gjort det enligt väntetiderna på hemsidan. En tand som jag haft problem med förr har börjat göra ont igen och jag misstänker att det är en del av lagningen som gått sönder, igen.
Samtidigt har jag kastats tillbaka i mina framsteg och slår hårt på mig själv för alla livsval jag gjort som jag nu kan ångra.
Ett jobb som bokstavligen lät som mitt drömjobb dök upp men föll på att jag saknar körkort, enbart. Dagtid, dessutom. Varför har jag inte tagit ansvar tidigare? Varför har jag sprungit så många långa mil ifrån min ångest, att jag nu oroar mig dagarna i ända över 12000:- i återbetalning, missar drömjobb pga ett körkort och inte kan vara fri och ge mig ut och resa ibland för att jag har fuckat upp min ekonomi?
Jag har ingen lust att göra fler budgetar, ingen lust med någonting. Jag struntar i vilket. Handlar inget heller. Jag vet att känslan vänder. Kanske redan imorgon. Kanske nästa vecka. Kanske om två. Men den går över. Ville mest dela med mig i hopp om att någon som också kastas upp och ner i mående kanske kan se att man aldrig är ensam. Och att skriva är terapi för mig.
Jättekul att du fått inledande också. Det hade inte kommit utan att du sökt. Det blir bättre. Är du sjukskriven nu? Oavsett detta så släpp budgetar och allt annat. Gå ut o gå i solen. Gör något för dej själv. Du gillar fotboll eller va det något annat? Gör något som du mår bra av. Du är viktigast. ♡