Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Budget & ekonomitips under löneutmätning

Så jäkla dåligt att man inte kan ringa till kronofogden. Blev hänvisad av min handläggare att ringa verkställigheten. Igår var det nästan en timmes kötid och det har jag inte möjlighet till när jag jobbar. Idag kommer jag inte ens till en kö för att alla handläggare är upptagna :confused:
Jo tyvärr så har det varit länge. Man får ta semester för att ringa myndigheter tyvärr
Hoppas det löser sig för dig och grattis till inledande
Lycka till

Så jäkla dåligt att man inte kan ringa till kronofogden. Blev hänvisad av min handläggare att ringa verkställigheten. Igår var det nästan en timmes kötid och det har jag inte möjlighet till när jag jobbar. Idag kommer jag inte ens till en kö för att alla

Är ledig idag men kommer inte fram alls hittills. Tack!
Kan ju tycka att din handläggare kunde tagit reda på det. Måste ju vara enkelt för hen att göra. Hoppas du kommer fram nån gång under dagen.

Efter att ha ringt och ring kom jag tillslut fram till en köplats, och efter en timme till en handläggare som behövde prata med en annan handläggare.
Inledande 26e mars på morgonen.
KFM fick pengarna från löneutmätningen den 27.
Idag den 28 har pengarna inte fördelats. Så dom sa att med största sannolikhet bör jag få tillbaka dom pengarna nästa vecka. Alltså detta osäkra hela tiden. Håll gärna tummarna för mig, forumvänner, för dom där 12700:- skulle göra stor stor skillnad för mig.

Riktig rysare. Får hoppas inledande beslutet kommer fram till dom som fördelar i tid så att dom hinner stoppa. Fördelningen lär göras idag typ annars.

Efter att ha ringt och ring kom jag tillslut fram till en köplats, och efter en timme till en handläggare som behövde prata med en annan handläggare.
Inledande 26e mars på morgonen.
KFM fick pengarna från löneutmätningen den 27.
Idag den 28 har pengarna inte fördelats. Så dom sa att med största sannolikhet bör jag få tillbaka dom pengarna nästa vecka. Alltså detta osäkra hela tiden. Håll gärna tummarna för mig, forumvänner, för dom där 12700:- skulle göra stor stor skillnad för mig.
Håller tummar och tår. Tror faktiskt det kommer gå vägen. Vad säger din magkänsla idag?:)

Jag pratade med verkställigheten och dom sa att pengarna inte har fördelats. Så gör dom det nu så är det ju trots att det vart inledande sen morgonen den 26e...vore verkligen surt. Men men, jag håller tummarna. Magkänslan säger att jag nog får pengarna, men jag hatar besvikelser så försöker att inte hoppas för mycket. :)

Ja jag får göra det! Ska även ringa verkställigheten idag och fråga om dom hunnit fördela pengarna. Ser inte ut så på mina skulder iaf, och saldot uppdaterades idag. Så kanske finns en liten chans.
Du får tillbaka lönen denna månaden om du fått inledande.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp