Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Budget & ekonomitips under löneutmätning

Oj, det låter ju helt galet! När var det? Handläggaren sa absolut senast 14 dagar sä jag utgår från att det är vad som gäller i mitt fall då ^^
Ja det har var 2017 o vårt ärende (gällde samma för min man) var kanske komplicerat. Nej jag vet faktiskt inte. Det är nog ovanligt att det tar så pass tid.
Håller tummarna för dej iaf :)

Hur långt är ett snöre?

Vissa får besked omgående (samma dag) men det är inte onormalt med 1-2v väntetid iheller.
Allt beror på hur komplicerat ärendet är.
Okey tack . Handläggaren sa samma sak , oftast inom ett par dagar men kan ta upp till några veckor . Hoppas hoppas hoppas på att det blir ett inledande nu!

Har en fråga, vad handlar samtalen om? Varför man tog lån å sånt eller varför man fick problem att betala ?

Har en fråga, vad handlar samtalen om? Varför man tog lån å sånt eller varför man fick problem att betala ?
Är nog olika för alla. Jag fick frågor om utgifter för bostad, info gällande min sjukskrivning bla. Vi diskuterade även uppkomsten av mina skulder.

Tror också det beror på vilken handläggare du får . Men mitt samtal handlade mycket om varför skulderna har uppstått, vad jag har gjort för att minska dom . Hur familje situationen ser ut. Inkomst , partners inkomst. Hur många Barn i hushållet . Kostnader för resor till jobb mm. Hyreskostnad. Sen tog dom även upp att dom har samarbete med barnkonventionen och frågade hur situationen påverkat barnen samt om jag lider av psykisk ohälsa . Vet ej varför det skulle spela roll men det var ca dom frågor jag fick.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp