Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Budget & ekonomitips under löneutmätning

Jag försöker hålla rutiner. Mat regelbundet, sömn regelbundet och dagsljus. Samt d-vitamin, har faktiskt gjort stor skillnad. Mycket tv, lite promenader, styrketräning. Simmar ibland, och nu har jag köpt mig ett pussel för att ha något att göra som vilar hjärnan från skärmar.

Har tyvärr inga tips på rak arm men hoppas andra har då även jag vill hitta nåt billigt boende, vid havet, i sommar :)
Hur lång tid kvar har du på löneutmätning? Jag har till sept 27 men kämpat sen 2021-2022 så tungt emellanåt.
Pussel är trevligt.
Tack för tipset

Hur lång tid kvar har du på löneutmätning? Jag har till sept 27 men kämpat sen 2021-2022 så tungt emellanåt.
Pussel är trevligt.
Tack för tipset
Jag blir aldrig skuldfri med löneutmätning. Skulderna bara ökar. Så jag har sökt skuldsanering och hoppas så på att den ska bli godkänd så jag kan få en chans att bli skuldfri och se ett slut på det här.

För att skulderna ökar hela tiden pga räntorna. Så om 10 är har dom bara vuxit massor istället för att sjunka.
Stor skuld ? Hur mycket betalar du in då? Tänker ju det borde minska, nu blir det ränteavdrag i år, lite försvinner väl! Har du sökt skuldsanering?

Stor skuld ? Hur mycket betalar du in då? Tänker ju det borde minska, nu blir det ränteavdrag i år, lite försvinner väl! Har du sökt skuldsanering?
900 000:-. Nej inget minskar ens när det kommer dras 10000:- per månad, det är bara räntor. Inget ovanligt för oss som har många dåliga lån. Ja jag har sökt skuldsanering, det är min enda chans.

Men 10 000 är väl rätt ok.
Vad är kf uträkning då? Där står det hur länge c,a det kommer att ta.
Räntorna är fasta och kan ju inte höjas, eller?
Enl ek skuldrådgivningen så är räntor medräknade på kf sida.

Hur länge har du haft löneutmätning? Måste väl minska?

Men 10 000 är väl rätt ok.
Vad är kf uträkning då? Där står det hur länge c,a det kommer att ta.
Räntorna är fasta och kan ju inte höjas, eller?
Enl ek skuldrådgivningen så är räntor medräknade på kf sida.
Ja precis och enligt min skuldprognos så har skulden ökat till 1,6 miljoner om 10 år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp