Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bruno Arnold Finace

Luktar scam! Undvik! Ska man först betala 2500 kronor för att få ett lån? Nej, det här är scam! Jag betvivlar att man sedan får några pengar. Bluff!

"Jag är en långivare och jag ger ut lån med ränta på 3% och lånet kommer att pågå under en period av sex (6) månader och åtta (15) år. Jag har varit en långivare i många år och har kommit till denna plats för två (2) år och har gett mig ett lån till människor på denna sajt och klarade sig bra under och efter lånet process som de alla betalade mig back.contactoss via e-post, tack: jennifersamson@hotmail.com"
VARNING! Det florerar massor av dessa meddelanden online. Det är olika epostadresser i varje meddelande, en hade Bruno Arnold. Detta är scam och texten är otroligt dåligt skriven och förekommer lite över allt men med olika epostadresser. Detta är, enligt min åsikt, endast ett sätt att lura folk på pengar.

bluff

det finns många erbjdande och de har gmail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det där är typ Google translate översättning, får massor av sådana kommentarer på andra bloggar jag driver. 100% bondfångeri.

Jag blev nu uppringd av dom,där dom undrade varför jag inte betalat 2.500 kr,jag sa att jag inte bestämt mig ännu,har fått betalningsuppgifter m.m.
Han påstod att man kan låna upp till 800.000 till 3% ränta.
Han ringde inte från skyddat nr,och talade hyfsad engelska.
Om jag genomför detta kan han komma åt mitt konto på ngt sätt i efterhand?

00 234 8186687720 var nret han ringde från

hej,

har varit i kontakt med dom,dom lånar ut till 3% ränta mot en avgift på 2.500 kr som ska betalas innan man får lånet utbetalt.
Googla på bruno arnold loanfirm.

varning varning

detta Är stor bluff ni kommer inte fÅ nÅgra pengar.dom kommer fÅ era 2500 kr.sen hÄnder inget mera.

Jag gick pÅ en bluff som gÄllde skuldrÅdgivare pÅ nÄtet.jÄttebra tyckte jag och mÅnga.vi skulle betala 350 kr fÖr vÅr ansÖkan skulle gÅ igenom.tÄnk sjÄlva ni vill bli av med skulderna allt var trovÄrdigt,tÄnk alla med skulder som nappar,innebÄr flera tusenlappar fÖr dom,det visade sig bara vara bluff.nordea bank blev inblandat ocksÅ.och fick betala ut avgifterna till oss drabbade.bolaget blev anmÄlt och stÄngde ner sin sida.visade sig vara en familj i en svensk stad som hÖll pÅ med fuffens.

UngefÄr som nigeria breven.sÄlja en vara fÅ svar frÅn annat land sÄtt in pengar hÄr och skicka till denna adressen och skicka varan sen betalar jag ut pengarna.men hur kan dom ringa upp er???har ni lÄmnat era uppgifter??

AlltsÅ gÖr inget dumt nu hÖrrni.

oj ursäkta texte,mitt tangent bord verkar ha flippat ur:))

sökte på telenummret och då kom nigeriatelefonnummer i fet text.och sedan detta:

Thank you for your interest in the ScamOfTheDay.com website. If you are researching an email or text message you have received - there is no need for further research because the message you have received is a scam.

detta handlar om mail men om de nu ringer så tolka det som scam

2.500 i förskott?

Verkar ju helt vansinningt att betal in 2.500 och sen blir man blåst på resten, eller?
Har någon försökt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp