Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

BROCC - Under finansiering, godkänt?

Hej!

jag tog ett lån via Advisa på BROCC och när jag loggar in på deras BankID sida så har jag ett lånenummer och lånet står som ”Under finansiering” Men jag har inte erhållit något svar att det är godkänt och inga pengar på kontot.

något som varit med om detta? Är lånet godkänt?

Hej!

jag tog ett lån via Advisa på BROCC och när jag loggar in på deras BankID sida så har jag ett lånenummer och lånet står som ”Under finansiering” Men jag har inte erhållit något svar att det är godkänt och inga pengar på kontot.

något som varit med om detta? Är lånet godkänt?
Har det kommit upp på hemsidan och du inte har några uppgifter som ska skickas in? Så är det nog godkänt

Någon som vet hur lång tid deras utb brukar ta?

Då du sökte om lånet genom Advisa fick du då upp förslagen från bankerna eller vart du uppringd och fick veta?

Vad hade du för förutsättningar?
Brocc har aldrig lämnat offert till mig iallafall.

Men då stämmer det inte som alla säger att man inte längre kan se sina förslag??? Märkligt att folk hittar på.... vad tjänar man på det.

Men då stämmer det inte som alla säger att man inte längre kan se sina förslag??? Märkligt att folk hittar på.... vad tjänar man på det.

Nja,
Alltså Sambla har köpt upp Advisa. Det vill säga Advisa är nu en del av Sambla. Dom har även anammat det här påstridiga och otroligt fula bemötandet deras handläggare på sambla gjorde.

Sambla i sin tur dock låter dig inte se dina förslag - huruvida Advisa anammat det också låter jag vara osagt men om dom inte har gjort det än är det nog en tidsfråga antar jag. Skulle inte alls bli förvånad om dom slår ihop sig.

Du kan vara lugn. Pengarna är på väg. Brocc är mycket smidiga och brukar sällan ha lösenkrav

Jag tolkar det som att man inte hade likvider tillgängligt utan var tvungen att låna upp pengar för att låna ut..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp