Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Brixo varumärke lättare att få?

Hej, har fått mail och sms från brixo och flexkontot att de sänker sina lånekrav. Brixo har även utökat summan till 150000. Någob som fått samma och testat ansöka?

Hur motiverar dom att dom sänker sina lånekrav och utökar summan man får låna

Hej, har fått mail och sms från brixo och flexkontot att de sänker sina lånekrav. Brixo har även utökat summan till 150000. Någob som fått samma och testat ansöka?

Utav ren nyfikenhet, är alla deras produkter lika lätta/svåra?

Dom har ju typ 20 varumärken.

Eller är det samma på alla?

Utav ren nyfikenhet, är alla deras produkter lika lätta/svåra?

Dom har ju typ 20 varumärken.

Eller är det samma på alla?
Brixo var nog svårare innan nya lagarna. De hade lägst ränta och inga avgifter så Brixo var huvudprodukten typ medan allt skit de köpt upp hade sämre villkor.

Vet inte hur det är i dag. Inte kunnat höja min 15 000 kronor kredit på Brixo trots jag är utan anmärkningar och har 280 000 deklarerad inkomst. De använder Bisnode men Njet för mig.

Deras 195 kronor förseningsavgift har jag på 20 månader råkat ut för två gånger men skrev och hänvisade till dom mot Svea och sa att tar de inte bort dessa från mig kommer jag ta de inför rätten.

De plockade bort dessa, och deras anledning var att jag alltid skött betalningarna i övrigt. Var på sjukhus de två jag missade och var en dag sen bägge gånger.

Ska vi snacka lite Newcastle United också när vi ändå är igång? Haha!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp