Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Brixo till Zolva inkasso

Tror mina förfallna fakturor gick en och en till bfm inkasso. Därefter gick hela det förfallna till bfm och därefter allt till Zolva.
Tack jag blev osäker nu när hela beloppet gick till bfm. Tack för utförligt svar.

Fick brev från bfm idag att de skickat skulden till Kronofogden så tyvärr verkar de ha ändrat sina rutiner

Säker? Min gick precis till Zolva så det verkar konstigt om det är olika för olika.
Ja det håller jag med om, fick ett brev från bfm att skulden (dagens datum) skickats till Kronofogden, kontaktade bfm som gick med på att dra tillbaka skulden och upprätta en avbetalningsplansplan.
Hann aldrig invänta brev från kfm så kan inte helt vara helt 100. Känns väldigt fult om de skulle hitta på en sådan sak

Ja det håller jag med om, fick ett brev från bfm att skulden (dagens datum) skickats till Kronofogden, kontaktade bfm som gick med på att dra tillbaka skulden och upprätta en avbetalningsplansplan.
Hann aldrig invänta brev från kfm så kan inte helt vara helt 100. Känns väldigt fult om de skulle hitta på en sådan sak
Tror dessvärre det är tanken.

Hur många månader låg du efter innan det gick vidare?
Låg 3 månader efter o ficke fter den fjärde månaden en uppsägning att lånet var uppsagt o att jag hade till den 19/1 att betala in hela summan annars skulle det gå till kmf. Den 26 fick jag ett brev av bfm att de den dagen skickat skulden till kfm för betalningsföreläggande.

Låg 3 månader efter o ficke fter den fjärde månaden en uppsägning att lånet var uppsagt o att jag hade till den 19/1 att betala in hela summan annars skulle det gå till kmf. Den 26 fick jag ett brev av bfm att de den dagen skickat skulden till kfm för betalningsföreläggande.
Tack!
Ok så den 19/1 skulle du betala hela lånet eller det du låg efter?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp