Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Brixo slutar rapportera till UC

Var kund hos Brixo för flera år sen. Svindyr kredit. Spärrade mig efter avslutad kredit. Någon som vet om det är möjligt att häva spärren hos dessa? Intressant nu när UC försvinner.

Var kund hos Brixo för flera år sen. Svindyr kredit. Spärrade mig efter avslutad kredit. Någon som vet om det är möjligt att häva spärren hos dessa? Intressant nu när UC försvinner.

Har inte något riktigt svar om brixo men vet att det går att spärra upp sig generellt hos ganska många efter x antal år. Testa å dra iväg ett mejl!

Skönt att dessa banditer försvinner alltid rapoterat snabbt om man är 2 kr utöver sin kredit så flyger sin uc upp med 25 procent.

Ja jag har 26% undra hur det kommer se ut efteråt, när kommer betyget bli bättre? 3e maj eller i mitten?

Kollar dom föreläggande?

Mest troligt ja:

”Bedömningen baseras på dina lämnade uppgifter och utifrån information från Kronofogden samt uppgifter från en kreditupplysning som inhämtas från Bisnode.”

Mest troligt ja:

”Bedömningen baseras på dina lämnade uppgifter och utifrån information från Kronofogden samt uppgifter från en kreditupplysning som inhämtas från Bisnode.”
Ja det för dem

Nån som har fått ändrat till kontokredit än på gamla lån? Eller är det bara på nya detta gäller?

Jag fick avslag. Får alltid avslag av dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp