Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Brixo, risker?

hej! Behöver 30.000kr snart och brixo erbjuder de, finns de risker? Konmer betala varje månad såklart. Har läst de kan va hemska, vad bör jag tänka på???

hej! Behöver 30.000kr snart och brixo erbjuder de, finns de risker? Konmer betala varje månad såklart. Har läst de kan va hemska, vad bör jag tänka på???

Hemska o hemska. Det är ju ganska dyrt. Men om du sköter betalningarna så är det en bra aktör.

Betala i tid, en dag sent så är det förseningsavgift på typ 200kr. Snabba på att skicka till inkasso.

samma erfarenhet, jag har ett pågående lån hos de, så länge du betalar tillbaka på tid och med autogiro så funkar det bra, hamnar du efter sp blir det snabbt avgifter, som i sig är höga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp