Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Brixo privatlån – använder de Tink eller Kreditz vid ansökan?

Funderar på att samla några små krediter. Någon som vet om Brixo använder sig av Tink eller Kreditz? Samt hur hårda dom är på att bevilja?
Vill inte göra ansökan hos låneförmedlare förrän om ca 6 månader då mina tidigare 4 f försvunnit.
Tanken är sen att få bättre ränta genom låneförmedlare om ca 6 mån när mina f där försvunnit.

Senast ändrad:
Funderar på att samla några små krediter. Någon som vet om Brixo använder sig av Tink eller Kreditz? Samt hur hårda dom är på att bevilja?
Vill inte göra ansökan hos låneförmedlare förrän om ca 6 månader då mina tidigare 4 f försvunnit.
Tanken är sen att få bättre ränta genom låneförmedlare om ca 6 mån när mina f där försvunnit.
Kreditz, godkänner ingenting som sticker ut. För mig räckte det en Revolut transaktion på 500kr.

riktigt dåliga erfarenheter av dessa skitlån/företag, rekommenderar absolut inte!

Kreditz, godkänner ingenting som sticker ut. För mig räckte det en Revolut transaktion på 500kr.

riktigt dåliga erfarenheter av dessa skitlån/företag, rekommenderar absolut inte!
Oj, i deras marknadsföring ger dom hint av att det ska vara lätt att få ett privatlån. Hur längesen var det du ansökte? Fick du återkoppling att det var pga Revolut som dom avslog?

Oj, i deras marknadsföring ger dom hint av att det ska vara lätt att få ett privatlån. Hur längesen var det du ansökte? Fick du återkoppling att det var pga Revolut som dom avslog?
Avslag ba, rekommenderas såklart inte med deras ockerränta!

Vilka tar inte Kreditz eller Tink? Har du någon aning? Alt endast verifierar konto och inkomst med Kreditz
Vanliga banker med bra ränta haha, hur ser dina andra parametrar ut?

Hög belåning? Dåligt kreditbetyg? Inkomst? Anmärkningar?

Vanliga banker med bra ränta haha, hur ser dina andra parametrar ut?

Hög belåning? Dåligt kreditbetyg? Inkomst? Anmärkningar?
Årsinkomst 420.000kr
Kreditbetyg normal runt 2,7% på UC, Hög på Creditsafe, och 6 på Bisnode

3 ff på UC
Inga anmärkningar
200.000 hos LF Finans
35.000 hos Ferratum
55.000 hos Amex
50.000 hos Klarna

Så kanske hög belåning. Skulle egentligen bara vilja samla de 3 minsta utanför UC (framförallt Ferratum) för att efter ff på UC är borta söka ett större samlingslån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp