Ringde in. Jag måste avsluta autogiro själv. Annars fortsätter dom dra när man har en " aktiv skuld" trots en skuld på 3kr tydligen..Brixo drog 500:- x2 från mig idag, trots jag betalade in hela skulderna för ca 2 veckor, va endast 3kr kvar på båda skulderna efter mina inbetalningar..
Det där är skitsnack ju, stöld är vad det är och du borde polisanmäla.Ringde in. Jag måste avsluta autogiro själv. Annars fortsätter dom dra när man har en " aktiv skuld" trots en skuld på 3kr tydligen..
Ansök om betalningsföreläggande. De kanske kan åka på en betalningsanmärkning...Det där är skitsnack ju, stöld är vad det är och du borde polisanmäla.
De får inte dra pengar de inte har rätt till.
Brixo drog 500:- x2 från mig idag, trots jag betalade in hela skulderna för ca 2 veckor, va endast 3kr kvar på båda skulderna efter mina inbetalningar..
Va 1000:- åt helvete då. Har bett dom avsluta mina konton helt och hållet sen kan dom dra åt h*lvete.Ja du ser. Alltså dom är fruktansvärda. Det är ju genomgående något jävla fuffens dom har för sig. Blir fan förbannad.
Hoppas verkligen på återbetalning på dom där 500 som drogs inatt.