Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Brixo inkasso, vad händer efter det?

Brixos har sitt egna inkasso, ligger du efter på deras inkasso och om dom inte går med på anstånd, så släpper dom hela skulden till KFM, du får en misskött kredit anmärkning direkt, dom är hel efterblivna att ha och göra med.
Är så glad att jag nollade alla mina 3 krediter hos dom förra veckan och sedan har dom mage att vilja 100kr för att stänga ner mina konton. haha as!
Ja antar att brixo tog UC den tiden va? Eller bisnode? De kan väl inte ge missköt kredit när lånet inte syns på uc ??

Betalningsföreläggande utslag, är det betalningsanmärkning?
Utslag = anmärkning
Betalningsföreläggande- inte anmärkning (det blir anmärkning om du skriver under men inte betalar inom 10 dagar)
Skuld till staten ger anmärkning direkt utan föreläggande, vad jag vet

Utslag = anmärkning
Betalningsföreläggande- inte anmärkning (det blir anmärkning om du skriver under men inte betalar inom 10 dagar)
Skuld till staten ger anmärkning direkt utan föreläggande, vad jag vet
Tack för förtydligande! De var ex antal år sedan jag hade kronofogden, så kommer inte ihåg längre. Eller så har man förträngt det :facejoy:

Tack för förtydligande! De var ex antal år sedan jag hade kronofogden, så kommer inte ihåg längre. Eller så har man förträngt det :facejoy:
Jag är ganska säker att det är så men inte helt hundra.

Jag är ganska säker att det är så men inte helt hundra.
Ok för det står betalningsföreläggande utslag efter Brixo på min kreditupplysning. Tänkte om det stod så på alla som kommer in på kronofogden och blir utslag men att det inte nödvändigtvis blir en betalningsanmärkning?

Ok för det står betalningsföreläggande utslag efter Brixo på min kreditupplysning. Tänkte om det stod så på alla som kommer in på kronofogden och blir utslag men att det inte nödvändigtvis blir en betalningsanmärkning?
Betalningsföreläggande syns väl inte på uc? Eller har det ändrats?
Jag förstår inte hur det kan bli utslag utan att det blir anmärkning på det. Vad säger du @Lasseman ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp